Anbefal en børnecykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.997 visninger
12 svar
1 synes godt om
2. august 2010

Anne85

Hej piger...

Sønnike bliver 3 d. 5. september og jeg tror jeg er blevet enig med mig selv om at han skal have en cykel i fødselsdagsgave. Indtil nu har han kørt på en puky løbecykel og han er efterhånden temmelig sej til den - når han fx kører ned af bakke tager han benene op og holde balancen på den i laaang tid. Meen.. jeg tror alligevel ikke han er helt klar til en cykel uden støtte. Så hvilken cykel kan I anbefale at vi køber??? Gir det mening at købe en god dyr en eller er han mon alligevel blevet for stor til den næste sommer og skal ha en ny?? (hmm... hvor mange cykler mon de "går igennem" inden de når til voksen cykel)

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Anne85

ingen der kan hjælpe

Anmeld

2. august 2010

Marco2

Min datter er lige blevet 3 år og vi har købt en Everton-cykel hos Fri Cykler i fødselsdagsgave.

Det virker som en rigtig god kvalitetscykel. Og den regner vi med hun kan bruge til hun bliver 6 år.

http://everton.dk/Miniz_4002001.asp

AG

Anmeld

2. august 2010

2GirlsVejen

Hmm. altså vi har også lige giver vores pige en cykel i 3 års gave og jeg købte den de har til børn i kvickly, med støttehjul. Den hedder 3-5 år og koster 600,-, men de vokser jo forskelligt så svært at sige hvor længe de holder. Man kan dog ofte få lidt ind igen hvis man sætter dem brugt til salg. Vores datter har bare kørt på en 3 hjuler til nu, men efter 5-10 minutter ræsede hun rundt - nu er det spændende hvor længe hun har brug for støtte hjul.

Det jeg mere kan sige er at min store på 10 år har haft 5 cykler til nu inkl. 3 hjuler, men den hun har nu tror jeg hun kan ha længe de bliver jo ikke ved med at vokse lige hurtigt.

Anmeld

2. august 2010

Anne85

Marco2 skriver:

Min datter er lige blevet 3 år og vi har købt en Everton-cykel hos Fri Cykler i fødselsdagsgave.

Det virker som en rigtig god kvalitetscykel. Og den regner vi med hun kan bruge til hun bliver 6 år.

http://everton.dk/Miniz_4002001.asp

AG

den ser sej ud  er det en 12 eller 16 tommer I har købt

Anmeld

2. august 2010

Marco2

Vi har købt 12" cyklen. 16" er alt for høj til hende. 16" bliver måske efterfølgeren. Men det virker som en rigtig god cykel, og synes den havde et sejt look

Men ja, det er en rigtig lækker cykel og hun cyklede idag helt op til børnehaven på den.

Held og lykke med cykelkøbet

AG

Anmeld

2. august 2010

Mie A

Min søn er lige blevet 3 og fik også en cykel i fødselsdagsgave. Vi købte en i kvickly til 500 kr. Min datter brugte kun den størrelse cykel (12") i 1-1,5 år - så jeg regner ikke med at min søn kommer til at bruge den meget længere...

Ellers ville jeg købe en god brugt. Jeg synes at det er spild af penge at købe en meget dyr cykel i den størrelse.

Anmeld

2. august 2010

Anne85

Mie A skriver:

Min søn er lige blevet 3 og fik også en cykel i fødselsdagsgave. Vi købte en i kvickly til 500 kr. Min datter brugte kun den størrelse cykel (12") i 1-1,5 år - så jeg regner ikke med at min søn kommer til at bruge den meget længere...

Ellers ville jeg købe en god brugt. Jeg synes at det er spild af penge at købe en meget dyr cykel i den størrelse.

Det er nemlig lidt det jeg tænker - godt nok hedder de fleste 12 tommer cykler fra 3-6 år - men mon ikke man alligevel rykker op i en 16 tommer når de er 4-5 år... hmm... tror jeg må i kvickly eller lignende og kigge...

Anmeld

2. august 2010

Kristina V

http://www.cykler.dk/boernecykler-og-boernecykel-winther-100-pige.aspx

Denne her kunne jeg godt tænke mig til Karoline. Men vi venter til foråret med at købe, for hun er knap så sej som Kriller til den der løbecykel.. Så vi træner lidt endnu...

Hun har dog fået en brugt af min mors kollega som hun gerne vil skubbes rundt på, men den lever på sidste år..

Anmeld

2. august 2010

Anne85

Kristina V skriver:

http://www.cykler.dk/boernecykler-og-boernecykel-winther-100-pige.aspx

Denne her kunne jeg godt tænke mig til Karoline. Men vi venter til foråret med at købe, for hun er knap så sej som Kriller til den der løbecykel.. Så vi træner lidt endnu...

Hun har dog fået en brugt af min mors kollega som hun gerne vil skubbes rundt på, men den lever på sidste år..

Årh - den er os sej! men skal jeg op og gi 1400-1500 kr for en cykel så skal det skisme også være en han kan passe i mere end en sæson... og med fødselsdag i september er cykel sæsonen jo snart ved at være slut. Og jeg er i tvivl om hvor længe de passer denne størrelse.

På den anden side så cykler han jo hver eneste dag til børnehave og ofte også en tur om aftenen elelr lignende så vil jo gerne ha en god en til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.