Opdatering - Øv bøv buhhh og juhuuu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åhhh ved slet ikke hvor jeg skal starte. hm.... Ringede til Sem i morges for at høre. Fik så smidt i hovedet at jeg ikke var RKV berettiget (særlig dispensation) Jeg skulle have fået et brev om det, men har aldrig modtaget noget.

Fik afvide jeg burde have været indkaldt til en samtale og en RKV test, men det er jeg heller ikke blevet. Spurgte hvornår de havde modtaget den afvisning på Frøbel og de sagde i start juni.

Fik så afvide, at  det ikke var skolen som stod for det, men et råd et eller andet sted i byen.  Jeg kunne dog kontakte en fra en anden afdeling som sad med RKV ting, om 14 dage når hun var tilbage fra ferie!!!! 

Blev skide sur og ringede til Undervisningsministeriet som bestemt mente, at jeg skulle til samtale og test. Jeg er berettiget til det ifølge dem! Samtidig er det IKKE et råd, men skolen SELV der skal bedømme mig. HVAD SKER DER????

Ringede så til en anden afdeling hvor de har ledige pladser tilbage, og fik afvide, at dem som stod for det først var tilbage i næste uge, men jeg kunne få lov at tale med en, som vidste lidt til det.  

Fik så en sød dame i røret. Hun kunne godt forstå jeg var vred og undrede sig meget over sagen... Sagde jeg kunne søge en ledig plads hos dem, med sandsynlig start i Februar. Men så skal jeg sende det hele ind igen (10 sider eller mere) og så håbe de vil tage mig til samtale. Skal  også vedlægge brev sammen med ansøgningen, hvor jeg forklarer hvad der er sket - Jeg må heldigvis godt nævne hendes navn.

Jeg er dybt rystet, vred og skuffet over behandlingen. At det skal gå så galt, og jeg ikke engang får en chance eller et brev. Jeg fatter ingenting, og er noget mundlam... Har aldrig oplevet noget lignende. Øv hvor er det bare en kedelig måde at blive behandlet på.

Nå, tog så til scanning bag efter. Først sagde hun, at jeg havde et stort æg allerede, og det måske var vores problem fordi vi så måske missede ÆL, men så sagde hun... nææææhhh vent lidt, der er sørme 2 LÆKRE æg på 12 og 11 mm. Hvis jeg er heldig bliver de begge tykke og fede, så vi får dobbelt chance. Uhhhh det ville være feeeedt!

Hun gav mig en tid onsdag morgen, så der håber jeg at de begge stadig ligger og hygger sig, og venter på små sædbasser. Og så ser du umiddelbart ud til, at det bliver lørdag vi tager 1 omgang IUI

ÅHHH JEG ER SPÆNDT!!! Sikken dag... er godt nok mør nu...

Tak fordi i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Karina p

alt hvad jeg kan for at I får dobbelt lykke lige om lidt

Anmeld

2. august 2010

MM1987

Forstår slet ikke alt det med studiet...undskyld.. Men håber alt løser sig...

Stort tillykke med æggene, det er jo helt vildt godt - og vildt du har 2 uden hormoner...

Håber de har vokset sig fine til onsdag, og du kan insemineres lørdag...

Anmeld

2. august 2010

Ann.

Åhhh håber der bliver en baby

Det fortjener du virkelig!!

Anmeld

2. august 2010

Mia Maia skriver:

Forstår slet ikke alt det med studiet...undskyld.. Men håber alt løser sig...

Stort tillykke med æggene, det er jo helt vildt godt - og vildt du har 2 uden hormoner...

Håber de har vokset sig fine til onsdag, og du kan insemineres lørdag...

Den type dispensation jeg har søgt til Sem. kræver en test og samtale, fordi man bliver optaget på anden baggrund end studentereksamen. RKV er realkompetencevurdering... Lidt svært at vurdere en som man ikke tager ind til samtale eller lign. Stod i brev fra dem at de ville kontakte mig, hvis det var nødvendigt.

Well well pyt, det er forvirrende, og jeg finder nok en løsning.

Og ja, det er lidt vildt hvis begge æg bliver der. Så er det vist godt jeg ikke var blevet stimuleret med hormoner!!

Håber de begge bliver til noget. uhhh er spændt nu.

Anmeld

2. august 2010

MM1987

Alexis skriver:

Den type dispensation jeg har søgt til Sem. kræver en test og samtale, fordi man bliver optaget på anden baggrund end studentereksamen. RKV er realkompetencevurdering... Lidt svært at vurdere en som man ikke tager ind til samtale eller lign. Stod i brev fra dem at de ville kontakte mig, hvis det var nødvendigt.

Well well pyt, det er forvirrende, og jeg finder nok en løsning.

Og ja, det er lidt vildt hvis begge æg bliver der. Så er det vist godt jeg ikke var blevet stimuleret med hormoner!!

Håber de begge bliver til noget. uhhh er spændt nu.

Okay, hmm - det lyder ikke særlig reelt i hvert fald, håber du kommer igennem til dem og det lykkedes at komme ind...

Det kan jeg godt forstå, jeg hepper på dem...

Anmeld

2. august 2010

TrineLærke skriver:

Åhhh håber der bliver en baby

Det fortjener du virkelig!!

Tusind tak, det håber jeg også. Tør ikke sætte forventningerne for højt op, men kan da ikke lade være at håbe der er 2.

Så håber jeg mandens sæd er i TOP!

Anmeld

2. august 2010

Mia Maia skriver:

Okay, hmm - det lyder ikke særlig reelt i hvert fald, håber du kommer igennem til dem og det lykkedes at komme ind...

Det kan jeg godt forstå, jeg hepper på dem...

Jeg banker ihvertfald i bordet til jeg får en afgørelse!!!

Var også meget overrasket over, at der var to. Det har jeg ikke prøvet før. Men har også Sindsygt ondt i venstre side - der de sidder.

Anmeld

2. august 2010

Kruse90

ØV hvor er det en træls måde at blive behandlet på. Er fuldstændig mundlam smukke. Virkelig.

Men til det gode af indlægget. så krydser jeg ALT hvad jeg overhovedet kan. Du ved hvordan jeg ser ud Og så tænk bare med krydser over alt hehe Ser lidt sjovt ud.

Kæmpe både træste og glædes krammer

Anmeld

2. august 2010

Bavianis

Jeg håber også det hele kommer til at flaske sig - ISÆR mht de fede æg!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.