Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-lig tillykke med graviditeten
- Glæder mig til at se hvem du er (:
TILLYKKE
hvor må det være dejligt, håber os snart det har lyst til at ske for mig / OS
Pøj med Graviditeten....
Kæmpe stort tillykke
Tillykke med de to lækre streger
tillykke med de to dejlige streger glæder mig til du dukker frit frem
CONGRATS!
Anonym skriver: Ja, det er lige hvad jeg er... Har lige taget en positiv test - og efter nu at have forsøgt i lang tid, så er det bare helt fantastisk...! Min mand er ikke hjemme endnu, og jeg kan ikke vente med at skulle fortælle ham, at han skal være far igen.. Jeg beklager min anonymitet, men jeg bruser i den grad over af glæde lige nu, og måtte lige dele den med nogen - det blev så jer skønne piger her på Baby.dk... Jeg skal nok løfte sløret, ligeså snart 'hemmeligheden' ikke er hemmelig mere...
Ja, det er lige hvad jeg er... Har lige taget en positiv test - og efter nu at have forsøgt i lang tid, så er det bare helt fantastisk...! Min mand er ikke hjemme endnu, og jeg kan ikke vente med at skulle fortælle ham, at han skal være far igen.. Jeg beklager min anonymitet, men jeg bruser i den grad over af glæde lige nu, og måtte lige dele den med nogen - det blev så jer skønne piger her på Baby.dk... Jeg skal nok løfte sløret, ligeså snart 'hemmeligheden' ikke er hemmelig mere...
<3-lig tillykke!! Glæder mig til at høre om hans reaktion
tillykke! Sidder og smiler stort
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128