Hvornår skal piercingen tages ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. august 2010

SarahChristina

Hej allesammen

Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Jeg har navlepiercing, hvornår ville være bedst at tage den ud?

Stort kram fra Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

misslea

SarahChristina skriver:

Hej allesammen

Stort kram fra Sarah

hejsa...

Jeg havde også en navlepiercing, da jeg blev gravid!!! Jeg tog den ud inden jeg skulle til NF-scanning!! Så vidt jeg ved, må man ikke have den i under scanningen, da den kan forstyrre scannings-apperatet!!!

Syn's desuden heller ikke, der er nogen grund til at beholde den i, når man er gravid

Det er vidst også noget med, at man kan have tendens til at få strækmærker dér, hvor piercingen har været... så jo hurtigere, man tager den ud, jo bedre er det, så hullet kan gro sammen....

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

2. august 2010

Willa's mor

SarahChristina skriver:

Hej allesammen

Stort kram fra Sarah

Tillykke med graviditeten

Jeg blev beordret til at tage den ud ved første scaning, (af en meget forarget sugeplejerske) ca i uge 12. Så har jeg bare gemt den og venter med at tage den på igen til efter fødslen..

Anmeld

2. august 2010

Mette-Marie

I min første graviditet var jeg 30 uger henne (der havde jeg ring i navlen) og i min anden graviditet var jeg 20 uger henne (der havde jeg en stav i navlen). Begge gange har jeg taget piercingen ud fordi jeg synes det begyndte at stramme.

Anmeld

2. august 2010

twinboys

Jeg havde min i lige til jeg skulle have akut kejsersnit...

Majbritt

Anmeld

2. august 2010

SarahChristina

Mange tusind tak skal i have for svaret

Så tror jeg bare at jeg tager den ud med det samme

Anmeld

2. august 2010

Englepigen

Jeg tog min ud i uge 25 tror jeg - og det var for sent for mig, for mit hul er blevet skævt hehe. Min dreng lå mest i den ene side af maven, så det har gjort at det har strukket lidt i piercingen og hullet. Det er ikke meget, og render ikke rundt med bar mave mere, så ingen andre ser det, men jeg ville foreslå at tage den ud så tidligt som muligt. Og når maven så er faldet på plads, et par uger efter fødslen, kan du sætte den i igen. Jeg fik mit i helt uden problemer.

Anmeld

2. august 2010

Lullaby

Jeg var 8 uger henne da jeg tog den ud og nu har jeg fået nogle grimme strækmærker fra indgang og udgangshullet på piercingen. Ikke så fedt.

Anmeld

4. august 2010

Rsa

Jep, tag den ud før det er for sent...

Jeg fik et stort strækmærke ved det øverste hul af piercingen. Kunne sagtens få den i igen da jeg havde født, da havde jeg på daværende tidspunkt haft piercingen i 4 år.

Har den dog stadig i her i min anden graviditet hvor jeg er 20 + 3, må nok hellere tage den ud   Så det ikke sker igen....

Anmeld

4. august 2010

Svane83

Jeg har lige tage min ud igår, meget mærkelig fornemmelse.

Har haft den i siden 2000 så jeg har haft den i 10år!! nu er den bare væk, mærkelig fornemmelse.

Om jeg får strækmærker fra hullet det ved jeg ikke endnu, min mave er stadig relativt flad er kun 7+6 idag så vi må se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.