hvor kan man købe flotte vugger? nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.489 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. august 2010

muss1990

hej allesammen

er der nogen af jer der kender et godt sted at købe flotte vugger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Thalia

altså jeg sværger jo til slyngevuggen. Den er efter min mening den sundeste og samtidig smukkeste vugge børnene kan komme i

www.sneglehuset.com

www.slyngevuggen.dk

Anmeld

2. august 2010

otlitrom

Der er en reklame lige ude i siden for www.thelittlepeople.dk

Anmeld

2. august 2010

Skouboe

Jeg må tilslutte mig Kitty - jeg er totalt pjattet med disse vugger:

http://www.thelittlepeople.dk/vugger-c-2.html?osCsid=u6te2ie5vjkdshq5nq7rv8dqa6

Anmeld

2. august 2010

BabyAnno2012

Thalia skriver:

altså jeg sværger jo til slyngevuggen. Den er efter min mening den sundeste og samtidig smukkeste vugge børnene kan komme i

www.sneglehuset.com

www.slyngevuggen.dk

Nu har jeg lige været inde og kigge på de vugger

kan ikk undgå at tænke på om det er godt for barnet at ligge sådan? for det ser jo ud til at de blir bukket en smule sammen. og det kan da ikk været sundt ??

Anmeld

2. august 2010

Ida.

BabyAnno2011 skriver:

Nu har jeg lige været inde og kigge på de vugger

kan ikk undgå at tænke på om det er godt for barnet at ligge sådan? for det ser jo ud til at de blir bukket en smule sammen. og det kan da ikk været sundt ??

Sådan ligger de jo også inde i maven vi havde en slyngevugge til Annika og var meget glade for den - Lina kom dog ikke i den, da jeg var bange for, at Annika skulle give hende ufrivillige svingture i den - så vi solgte den

Den trævugge, vi havde til Lina, og som er gemt på loftet til familiens kommende bebser, fandt vi på dba.dk - der er en del at finde, især hvis man har god tid og holder øje med gode tilbud...

Anmeld

2. august 2010

Lillefe

Jeg er nok mere en praktisk gris.. hehe har købt en bedside crib til denne gang da man kan hæfte den på siden af sengen og det derfor bliver lettere når man skal amme og ligger baby

Kan købes i babysam forresten..

Anmeld

2. august 2010

MyBaby

Vi har en leander vugge og den er jeg bare SÅ glad for. Hun er nu fire måneder og elsker stadig at ligge i den! :0)

http://leanderdesign.com/produkter/vugge

Anmeld

2. august 2010

Ansemusen

Babysam og Ønskerbørn

Anmeld

2. august 2010

Moaaar <3

Perl skriver:

Jeg er nok mere en praktisk gris.. hehe har købt en bedside crib til denne gang da man kan hæfte den på siden af sengen og det derfor bliver lettere når man skal amme og ligger baby

Kan købes i babysam forresten..

Vi har en halvlandenmands seng , hvilken seng har i den "skruet fast til"... gerne et billed , for det lyder da ret så praktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.