home sweet home

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Karo

Så er vi kommet hjem fra ferie og vores hverdag er for alvor starter idag.

Vi har haft en fantastisk ferie. Vi var en uge på fyn hvor vi lavede en masse ting. Vi var bla. i Odense hvor vi besøgte jernbane muset, til stor glæde for Marcus. Min veninde som bor i Glamsbjerg kom ned og besøgte os,og det var det bare alletiders. Hendes søn er 8 mdr. ældre en Marcus og de to hyggede sig bare maks. Vi ser ikke hinanden så tit pga. afstanden, hvilket er lidt trist. Men det var en rigtig hyggelig dag.

Så havde vi lige 4 dage i lalandia sammen med Martins forældre og bror,og igen var det bare alletiders. Det eneste jeg kunne "klage" over var at der ikke var noget dybt varmtvands bassin. Det gjorde det lidt svært at bade med Ida, da det eneste varmtvands bassin var lavt. Og når nu man er i lalandia så tog vi også lige et lille smut til i legoland.

Her er lidt billeder fra vores ferie
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

lion

Karo skriver:

Vi har haft en fantastisk ferie. Vi var en uge på fyn hvor vi lavede en masse ting. Vi var bla. i Odense hvor vi besøgte jernbane muset, til stor glæde for Marcus. Min veninde som bor i Glamsbjerg kom ned og besøgte os,og det var det bare alletiders. Hendes søn er 8 mdr. ældre en Marcus og de to hyggede sig bare maks. Vi ser ikke hinanden så tit pga. afstanden, hvilket er lidt trist. Men det var en rigtig hyggelig dag.

Så havde vi lige 4 dage i lalandia sammen med Martins forældre og bror,og igen var det bare alletiders. Det eneste jeg kunne "klage" over var at der ikke var noget dybt varmtvands bassin. Det gjorde det lidt svært at bade med Ida, da det eneste varmtvands bassin var lavt. Og når nu man er i lalandia så tog vi også lige et lille smut til i legoland.

Hvor lyder det til at I har haft en super god ferie.

Dejlige billeder

Anmeld

2. august 2010

Bondepigen

Velkommen tilbage. Man kan da se I har haft en god ferie.  Skønne billeder!

Anmeld

2. august 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

manner, det skulle jeg lige have vidst, Martin arbejder lige ved siden af museet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.