Det er hvad det er af tid tilbage til klokken er 02.29
For kl. 02.29 i nat er det præcis 2 år siden Cassandra blev født på Gentofte Sygehus.
Jeg sidder her og tænker på hvad er er sket det sidste år.
Ja Jacob siger at hun er blevet fars store pige, det har han jo ret i.
Hun er jo gået fra en tumling på 1 år til en hjælpsom pige.
Sikke med ting hun gerne vil hjælpe med:
- Vil gerne give sin lilebror mad og mærke om flasken er varm nok.
- Give Julius sutten hvis han græder.
- Hjælpe med at lave mad.
-Tage af bordet.
- Hælde op i sin kop.
- Tage tøj og sko på.
- Vaske op.
- At smøre sin med creme.
- Køre klapvognen.
Hun er også begyndte at sige mere og mere, og flere ord sammen, i går kæmpede hun længe med at sige Patrick (hendes fætter) det lykkes hende tilsidst at sige det nogenlunde.
Hun er blevet mere og mere selvstændig, det er ikk altid vi må hjælpe hende, og hun kom allerede i trodsalderen da hun var 1½ år. Ja mors egen ballademager.
Hun var bare så skøn hjemme hos min far i går. Vi skulle hjem og jeg sagde hun skulle sige farvel, så hun gik rundt og krammede dem alle. Da jeg så siger til Jacob at han skal sige farvel, står Cassandra bag ham, og hun begynder så at vinke. Da Jacob så går i gang med at give hånd, efteraber Cassandra ham og begynder at give hånd til den Jacob lige havde sagt farvel til.
Hun er en stolt storesøster og hun lægger mærke til ved der sidder med ham og hvor han er. Hun har lidt svært ved at se/kende forskel på Julius og Niklas ( ham fra maj 10.) Men hun ved det er babyer og dte siger hun meget eller MIN JULIUS.
Lige nu sover ballademagren til musik fra Flunkerne.
Jeg glæder mig til i aften når hun sover, der skal vi lave hendes fødselsdagsgave, legekøkkenet fra Ikea. Hun får og 2 dvd film med toget Thomas og en Traktor fra duplo. Hun får 2 bobbels fra sin farmor og en gave fra sin farbror med famile i morgen, ellers må hun vente til fredag, hvor vi holder fælles fødselsdag hende og jeg.
I morgen skal vi rigtig hygge os. Vi skal i Capella i Fields og lege. Vi skal være der kl. 11 og der mødes vi med min søster, svoger og nevøerne, det kan også være min kusine kommer med hendes 2 drenge.
Jeg har endelig fået lavet en hjemme side til hende.
www.cassandra.babyverden.dk