Gennemsnit for optagelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Ansemusen

Hvor finder jeg det henne? Kunne godt tænke mig at se hvad gennemsnittet skulle ligge på i år for at man blev optaget på psykologistudiet på Københavns universitet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Halbschön

Ansemusen skriver:

Hvor finder jeg det henne? Kunne godt tænke mig at se hvad gennemsnittet skulle ligge på i år for at man blev optaget på psykologistudiet på Københavns universitet

prøv ug.dk. og så søg på psykologuddannelsen... så er der et direktelink til KUs kvoter..

Anmeld

2. august 2010

Halbschön

Ansemusen skriver:

Ellers er den her :

http://www.kot.dk/KOT/hovedtal/Hovedtal2010.pdf

10,5 var snittet

Anmeld

2. august 2010

Ansemusen

Renée88 skriver:

Ellers er den her :

http://www.kot.dk/KOT/hovedtal/Hovedtal2010.pdf

10,5 var snittet

WHAT!!!! Så er min drøm da knust  Der er n y skala, flere er optaget og alligevel er gennemsnittet steget yderligere  Tror min drøm er knust! Og det er det eneste jeg vil og altid har ville. Puh ha!

Anmeld

2. august 2010

Ansemusen

Nogle der ved om psykologiuddannelsen er den samme samme på  Syddansk (Odense) Universitet som på Københavns, Ålborgs og Århus Universitet? For det ville jo være til at overskue mht. at pendle!

Nogle der kender til mulighederne for at blive overflyttet til København senere, hvis man er blevet optaget på et af de andre universiteter? Tænker, at der jo må være mange som springer fra i de første år, og som dermed giver ledige pladser, som nye udefra jo ikke kan få, da de ikke har været med fra starten af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.