Har sgu snart hentehår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Tullebobs

Jeg smider parykken i seriøse mængder for tiden - virkelig seriøse mængder, altså! Har halvbare tindninger  Det er nu 4 mdr siden jeg fødte - og jeg vidste da godt at man kunne fælde meget, meeeeen så meget var jeg alligevel ikke klar over... Gjorde det slet ikke med min store søn - men har var også flaskebarn, så måske hænger det sammen med ammningen?

Taber/tabte I også håret? Og fortæl mig så lige hvor længe det varer - OG at det vokser ud igen, TAK

Hold da op hvor sidder der egentlig meget identitet og selvtillid i garnet...

Kh Trine - nu med hentehår...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

B&J

Tullebobs skriver:

Jeg smider parykken i seriøse mængder for tiden - virkelig seriøse mængder, altså! Har halvbare tindninger  Det er nu 4 mdr siden jeg fødte - og jeg vidste da godt at man kunne fælde meget, meeeeen så meget var jeg alligevel ikke klar over... Gjorde det slet ikke med min store søn - men har var også flaskebarn, så måske hænger det sammen med ammningen?

Taber/tabte I også håret? Og fortæl mig så lige hvor længe det varer - OG at det vokser ud igen, TAK

Hold da op hvor sidder der egentlig meget identitet og selvtillid i garnet...

Kh Trine - nu med hentehår...

min dreng er 5 mdr om 2 dage  og jeg taber hår helt vildt og hjælper ik på det jeg har hård til røven detskal stoppe nu tak

Anmeld

2. august 2010

Tullebobs

B&J skriver:

min dreng er 5 mdr om 2 dage  og jeg taber hår helt vildt og hjælper ik på det jeg har hård til røven detskal stoppe nu tak

Enig! Det burde forbydes - men nu ved vi måske, hvorfor at damer over en vis alder har "smarte korthårsfrisurer" Vil IKKE være korthåret nu, basta! Har kæmpet for mit lange hår, og vil ikke gå af med det allerede nu...

Anmeld

2. august 2010

Laulund87

I ca to måneder tabte jeg virkelig meget hår

Men lige pludselig vendte det heldigvis

Det var ca 6 måneder efter fødslen.

Anmeld

2. august 2010

B&J

Tullebobs skriver:

Enig! Det burde forbydes - men nu ved vi måske, hvorfor at damer over en vis alder har "smarte korthårsfrisurer" Vil IKKE være korthåret nu, basta! Har kæmpet for mit lange hår, og vil ikke gå af med det allerede nu...

jeg skal heller ik af med mit elsker mit lange hår bare det ik er  over alt

Anmeld

2. august 2010

charlie73

Jeg startede på at tabe håret 3 mdr efter fødslen og var meget tynd i toppen og helt bar bag ørene. Men efter besøg hos hudlæge blev jeg beroliget med at det nok skulle komme igen da det var eftervirkninger efter fødslen. Der gik heller ikke lang tid før det langsomt begyndte at komme igen og nu er jeg helt i orden igen Men nu er der også gået 1,5 år. Men bare rolig - dit hår skal nok komme igen med fuld kraft  

Anmeld

2. august 2010

Tullebobs

Laulund87 skriver:

I ca to måneder tabte jeg virkelig meget hår

Men lige pludselig vendte det heldigvis

Det var ca 6 måneder efter fødslen.

Så er der håb forude, satser jeg på

Anmeld

2. august 2010

Tullebobs

charlie73 skriver:

Jeg startede på at tabe håret 3 mdr efter fødslen og var meget tynd i toppen og helt bar bag ørene. Men efter besøg hos hudlæge blev jeg beroliget med at det nok skulle komme igen da det var eftervirkninger efter fødslen. Der gik heller ikke lang tid før det langsomt begyndte at komme igen og nu er jeg helt i orden igen Men nu er der også gået 1,5 år. Men bare rolig - dit hår skal nok komme igen med fuld kraft  

Godt at høre - jeg håber, at det vender snart, for det vil tage noget før der er dømt fuldt garn igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.