Hvordan kan man glemme en fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
og så endda ens egen? Har sendt indbydelser ud til noget kaffetamtam søndag d 13 og så sender olderne en mail, hvor de beder om gaveønsker. Øhhh så langt er jeg ikke nået endnu, der er jo længe til, skriver jeg tilbage. Så nu har oldemor ringet til mig (midt i Cold case :@)...søde ven, du har fødselsdag i næste uge 8( 8( 8(

NEEEEEEEEJ!!! Der er da en måned til.....i mit hoved :$ Så nu har jeg sendt den mest ynkelige ønskeliste til hende

Fra Matas: (eller gavekort til Matas)
- Dybderensende maske (de stribede)
- Body scrub (de stribede)
- Skrubbe maske (de stribede)
- God ansigtsvask

Bøger: (eller gavekort til SAXO.com)
Philip Roth: “The Counterlife”
“American Pastoral”
“I Married a Communist”

Gavekort til Bestseller
Gavekort til M
Gavekort til H&M
Gavekort til ”Den grønne skobutik”
- Eller penge til tøj

Jeg er bare blank...noget ideer som jeg kan tilføje?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

rlyn

Hehhh...kaldes det stress ;)(?)

Noget jeg altid bliver glad for, og som jeg derfor regner med andre quinder bliver glad for ;) er gavekort til wellness.
Der er da ikke noget mere lækkert end ansigtsbehandling, massage, manicure/pedicure osv. (L)

Knus
Rikke (H)

Anmeld

3. juli 2008

MUTT3

ønsker kan jeg ikke hjælpe med, jeg pleger at tikke en gris (til fryseren) eller maling og tapesering i et rum, eller nye gadiner, mangler jeg ingen af delene "sparer jeg sammen" til den kommende tilbygning. Men kan trøste med at det er normalt for mig at glemme min fødselsdag, ja jeg har ligefrem mistet et helt år af mit liv på den måde.

Manden fortalte at jeg blev 29 (på dagen) jeg blev overrasket, guuud er det i dag??? og så benægtede jeg at det var 29, jeg holdt hårdt på at det var 28. 1 2 3 og et helt år var forduftet ud i det blå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.