Hvad ville i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Anonym trådstarter

Min mand har, som barn, været udsat for nogle forfærdelige ting...

Nu er det sådan at vores datter starter i børnehave idag og den eneste mand i huset skal være på hendes stue.

Det har min mand det rigtig rigtig svært ved... inde i hans hovede er alle mandlige pædagoger pædofile... jeg er så bange for at samarbejdet går helt i kage over det... men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op.

Jeg synes jo det ville være fint hvis der var en mand på stuen, som endelig kunne bevise at altså ikke ALLE mænd der arbejder med børn har skumle bagtanker...

Hvad ville i gøre? Skal der snakkes med personalet dernede? Lederen? Eller bare lade det  være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

millesofie

jeg ville fortælle lederen om din mands baggrund (selvfølgelig skal din mand sige god for det) men hvis i sammen kunne gå ned og tale med dem og fortælle om hans bekrymring osv jeg ved at de tager hensyn til sådan noget

tal med din mand om, om han kunne have mod på at aftale et møde dernede

Anmeld

2. august 2010

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

jeg ville fortælle lederen om din mands baggrund (selvfølgelig skal din mand sige god for det) men hvis i sammen kunne gå ned og tale med dem og fortælle om hans bekrymring osv jeg ved at de tager hensyn til sådan noget

tal med din mand om, om han kunne have mod på at aftale et møde dernede

Jeg tror det er en god ide...

Min mand kan først komme med derned på onsdag, men tro vi skal have en snak om det idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.