update på hvordan er jeres mænd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
0 svar
0 synes godt om
2. august 2010

3xM

som lovet

5 dages uro som til sidst toppede med jeg bare græd og hikkede og var dybt ulykkelig og sagde ligeud JEG HAR BRUG FOR DIG -MÉN siden da har tingende været dejlige.

jeg har mærket hans glæde ved mig, lagt mærke til de SMÅ ting som gør han jo i bund og grund er overdejlig og MIIIIN

nej han sidder stadig ved comp. i fredags var han ved en kammerat fra 22 aften til 07 morgen og hjem endda UDEN rundstkykker ( og jeg var så sulten efter det med puddersukker på grrrrr ) Mén

sidst morgen var han efter rundstk. og hva søren der lå et graviditets blad, jeg bliver vækket hver morgen med et lille kys og for lov at sove videre, jeg sover tit om eftermiddagen og bliver vækket med aen på kinden når han kommer hjem, eller for lagt tæppe på, idag faldt jeg i søvn midt på dagen og vågner til lækker flæskesteg mmmmm, vi har gået ture med vovsen i hånd, han har ikke sagt direkte jeg elsker dig i en uge ( skr det på en sms) men jeg kan se det, vi var til fødselsdag i lørdags og han så forelsket ud og nej mit temprament ulmer endnu, og ihhh hvor har jeg tænkt meget så det ikke igen eskalerede i et tabt hovede herfra

når lidt frem til at det er vel ligeså hårdt for ham at møde gravide mig, jeg går hjemme hele dagen for ikke nye input, jeg vil jo ikke lave ham om - elsker jo at han er en travl mand-vil bare ha kærlighed, fysisk kontakt og være begæret mv.

men giver ham faktisk ikke plads - mine forældre og omgangskreds bor 150 km væk, det betyder altså JEG jo altid er hjemme og stakkels ham hvor skal han dog være hvis han lige vil være sig selv, se en film jeg ikke gider, eller hvad fyre nu gør selv... ??? jeg kan godt se det og kender jo selv, tag bare hans herre aften hvor jeg nød at se pigefilm nusse maven og fodbad og lægge neglellak til lørdag...

jeg vendte det hele mod mig selv-ville jeg acceptere hvis det var omvendt og ihhhh ville faktisk blive dødtræt af mig selv ....

som min kære veninde sagde " det er ikke hårdt at finde et forhold, men hårdt at få det til at køre og holde det i live"

så nu har jeg bestilt en bog til ham jeg ved vil falde i god jord som en lille overraskelse i kærlighedens tegn....

og elsker ham, det er sku ikke sidste gang vi har skændtes det ved jeg med gud hvor er han dejlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.