Åhhh mandag, please vær god mod mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åh jeg er så nervøs jeg næsten ikke kan gå i seng.

I morgen skal jeg kontakte Sem. for at høre om jeg er blevet optaget på skolen, hvis mit brev ikke er dukket op.

Samtidig skal jeg til første ÆL scanning, som forhåbentlig viser, at alt ser fint ud, og vi kan blive insemineret for første gang om en lille uge...

Åhhh holder ik til det her drama!!!!

PLEASE send me lots and lots of luck og krydsede fingre!!!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

altså du ved hvordan jeg ser ud allerede nu! ANER ikke hvordan jeg skal komme ind i seng med alle de krydsede lemmer

Og husk det nu... Vi håber ikke - vi beslutter!

I morgen får du at vide du er optaget, det bliver en fantastisk scanning og om en lille uge bliver du insemineret for første gang. Om 3 uger får du så 2 fantastiske streger og om 40 ugers tid (+/-) ligger du med en SMUUUUUK, lækker bebs på mavsen...

Det er hermed besluttet

Anmeld

1. august 2010

Caroline86 skriver:

altså du ved hvordan jeg ser ud allerede nu! ANER ikke hvordan jeg skal komme ind i seng med alle de krydsede lemmer

I morgen får du at vide du er optaget, det bliver en fantastisk scanning og om en lille uge bliver du insemineret for første gang. Om 3 uger får du så 2 fantastiske streger og om 40 ugers tid (+/-) ligger du med en SMUUUUUK, lækker bebs på mavsen...

Det er hermed besluttet

Hihi, du er så søde altså. Håber inderligt du har ret. Ved ikke hvor inderligt man kan ønske noget, men det er ret meget kan jeg mærke!!

Håbe håbe håbe håbe

Anmeld

2. august 2010

Sakris

Caroline86 skriver:

Det er hermed besluttet

Ja det må være hvad der krydses fingre for

Kunne også godt bruge en ti hænder og ben efterhånden...

Rigtig mange gange held og lykke

Anmeld

2. august 2010

Sakris skriver:

Ja det må være hvad der krydses fingre for

Kunne også godt bruge en ti hænder og ben efterhånden...

Rigtig mange gange held og lykke

Tusind tak skal du have. Får nok ikke sovet meget i nat, men så må jeg sove sødt i morgen aften

I øvrigt fin mave du har dig på profilen

Anmeld

2. august 2010

Sakris

Alexis skriver:

Tusind tak skal du have. Får nok ikke sovet meget i nat, men så må jeg sove sødt i morgen aften

I øvrigt fin mave du har dig på profilen

Nej, det kan jeg godt forestille mig. Også piv ærgeligt du ikke har fået dit brev endnu. Det er da helt ulideligt henover en weekend! Men forhåbentlig giver det bare endnu større glæde imorgen.

Tusind tak

Anmeld

2. august 2010

Sakris skriver:

Nej, det kan jeg godt forestille mig. Også piv ærgeligt du ikke har fået dit brev endnu. Det er da helt ulideligt henover en weekend! Men forhåbentlig giver det bare endnu større glæde imorgen.

Tusind tak

Ja forhåbentligt, nu sidder jeg bare og venter i spænding

Anmeld

2. august 2010

M&F&C

Alexis skriver:

Åh jeg er så nervøs jeg næsten ikke kan gå i seng.

I morgen skal jeg kontakte Sem. for at høre om jeg er blevet optaget på skolen, hvis mit brev ikke er dukket op.

Samtidig skal jeg til første ÆL scanning, som forhåbentlig viser, at alt ser fint ud, og vi kan blive insemineret for første gang om en lille uge...

Åhhh holder ik til det her drama!!!!

PLEASE send me lots and lots of luck og krydsede fingre!!!

Tak

Lot's of luck - and krydsede fingers

Anmeld

2. august 2010

LinLin

x 1.000.000.000.000

Anmeld

2. august 2010

B&J

håber alt går godt i dag og rigtigt mange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.