Et par kager mere fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

birgitte

de er rigtig flotte og bamsen er bare rigtig sød! er det kokos du har brugt til pels eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

82Miraklet

birgitte skriver:

de er rigtig flotte og bamsen er bare rigtig sød! er det kokos du har brugt til pels eller ?

Mange tak, nej pelsen er skam Fondant, sidder og klipper den op så den får det pelsede look...

Anmeld

2. august 2010

82Miraklet

Muffi . skriver:

WAWWWW de er super flotte   Når jeg sidder og kigger på alle de flotte kager så kan jeg ikke lade være med at tænke på,,, smager de overhoved godt ???   Med alt det sukker og pynt ?? Vi fik lavet en flot flot teletubbies kage til Alexanders 1 års dag ,,  Den var så sød at den nærmest var uspiselig

Jeg vil sige alt er jo med måde.... Jeg syntes ikke kagerne bliver lige så søde som hvis man overtrækker og pynter med marcipan... men overtrækket skal heller ikke være for tykt !!!

Så alt er med måde vil jeg sige, men som udgangspunkkt har ingen beklaget sig over mine kager !!

Anmeld

2. august 2010

Willa's mor

Super flotte kager... Det må da næsten være en forretning for dig.. Tror ihvertfald ik at vi kan spise så mange kager herhjemme.. Og du må da lave dem til "nogen"

Du kan noget super der..*SSS*

Anmeld

2. august 2010

82Miraklet

Willa's mor skriver:

Super flotte kager... Det må da næsten være en forretning for dig.. Tror ihvertfald ik at vi kan spise så mange kager herhjemme.. Og du må da lave dem til "nogen"

Du kan noget super der..*SSS*

Min datter havde fødselsdag så der skulle lidt kage til, slottet ville hun have med i børnehaven så det fik hun....

Så herhjemme bliver der nu også kun bagt når der er festlige lejligheder på programmet !!

Anmeld

2. august 2010

Willa's mor

Maria82 skriver:

Min datter havde fødselsdag så der skulle lidt kage til, slottet ville hun have med i børnehaven så det fik hun....

Så herhjemme bliver der nu også kun bagt når der er festlige lejligheder på programmet !!

Der er nogen der bare kan den slags... Jeg laver de traditonelle lagkage og/eller chokoladekage.. Ligesom alle andre..

Tillykke med din uddannelse

Anmeld

2. august 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Wauw flot kage. Kom til at tænke på om du selv har spist alle de chokolader for at få fingerne i bakkerne til blomsterne

Anmeld

2. august 2010

Shibby

Hvordan fanden laver du det der?????

Det ligner en build a bear..som jeg har fået lyst til at spise

Anmeld

2. august 2010

82Miraklet

Benjamin09 skriver:

Wauw flot kage. Kom til at tænke på om du selv har spist alle de chokolader for at få fingerne i bakkerne til blomsterne

HEHE nej det lader jeg manden min om, han ELSKER dem !!!! Så niks ikke mig selv, men de er super at bruge til tørring af blomsterne..

Anmeld

2. august 2010

82Miraklet

Shibby skriver:

Hvordan fanden laver du det der?????

Det ligner en build a bear..som jeg har fået lyst til at spise

HEHE det sagde Naija også... Mor er det Fnuggi ( Hendes Build a bear) der er prinsessen på slottet ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.