Min ida........<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2010

anna-jonas

Hun skal starte i instutition i morgen kl. 9. Så er det ved at være slut med at have den tætte kontakt, og have glæden af hende i de gode timer. Jeg glæder mig på den ene side, men er også fyldt med en underlig vemodig følelse. Ida er jo mit SIDSTE barn, jeg KAN ikke få flere (er også for gammel). Så når jeg nu sender min "baby" ud i verden, så er en æra slut. Jeg ELSKER at få børn, og være på barsel..................og nu er det slut for mig.

En anden ting, er også at det er meget angstprovokerende for mig, at aflevere lige netop Ida i andres varetægt. Kan de nu se, når hun bliver overstimuleret?? Ved de at MAA betyder at hun er tørstig?? Ved de, at hun godt kan vågne og ligge og vrøvle lidt i sin barnevogn, men altså ikke er færdig med at sove??

Hmmmm.......og om lidt, så skal jeg starte på et job, hvor jeg faktisk ikke er ønsket, og heller ikke selv har lyst at vende tilbage. Synes jeg tumler med så mange tanker............hvad nu hvis? Hvad skal jeg gøre?? Kan jeg klare mosten?? Kan man tillade sig at rejse fra hele lor..., og lade Jan stå som alenefar?? Slå sig ned som surf-bums på koh samui i thailand............og bare leve fra hånden til munden. Hmmmm..............nå nej, kan sgu' ikke undvære de små banditter og deres far. Men kunne godt undvære bekymringerne, pligterne og ansvaret i en periode.

Tak fordi du læste med så langt.............det var pænt af dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

ooo

Hvor er det vildt at lille Ida allerede skal starte i institution i morgen, store pige. Og mon ikke at de i institutionen har godt styr på de forskellige signaler fra børnene, ellers får de det garanteret hurtigt.

Og det er bare ikke fedt det med at skulle arbejde et sted man ikke har lyst til, og hvor man dybest set er uønsket. Jeg håber for dig at du kan finde noget andet, hvor du bliver værdsat som det fantastiske menneske du er.

Og det med at rejse til Koh Samui - i hear you sister. Må jeg tage med til en gang virkelighedsflugt i tiende potens?

Anmeld

1. august 2010

JustAnotherName

Bare giv utryg for din usikkerhed og lad være med at skjule, at du har det svært med det.

Jeg er sikker på, at det nok skal komme til at gå godt ...for både dig og Ida. Men nok først for dig, når du kan mærke på Ida, at det er ok altsammen

Det der med at daffe af og leve det "søde liv" uden bekymringer og ansvar, dét tror jeg vi alle sender en tanke nu og da. Men uanset hvor surt og hårdt det ind imellem er, så ville man jo selvfølgelig aldrig udskifte ens liv, hverdag og familie ....når alt kommer til alt

RIGTIG GOD OPSTART IMORGEN. KNUS HERFRA OS  

Anmeld

1. august 2010

MORJESPERSEN

Hun skal starte i instutition i morgen kl. 9. Så er det ved at være slut med at have den tætte kontakt, og have glæden af hende i de gode timer. Jeg glæder mig på den ene side, men er også fyldt med en underlig vemodig følelse. Ida er jo mit SIDSTE barn, jeg KAN ikke få flere (er også for gammel). Så når jeg nu sender min "baby" ud i verden, så er en æra slut. Jeg ELSKER at få børn, og være på barsel..................og nu er det slut for mig.

En anden ting, er også at det er meget angstprovokerende for mig, at aflevere lige netop Ida i andres varetægt. Kan de nu se, når hun bliver overstimuleret?? Ved de at MAA betyder at hun er tørstig?? Ved de, at hun godt kan vågne og ligge og vrøvle lidt i sin barnevogn, men altså ikke er færdig med at sove??

Hmmmm.......og om lidt, så skal jeg starte på et job, hvor jeg faktisk ikke er ønsket, og heller ikke selv har lyst at vende tilbage. Synes jeg tumler med så mange tanker............hvad nu hvis? Hvad skal jeg gøre?? Kan jeg klare mosten?? Kan man tillade sig at rejse fra hele lor..., og lade Jan stå som alenefar?? Slå sig ned som surf-bums på koh samui i thailand............og bare leve fra hånden til munden. Hmmmm..............nå nej, kan sgu' ikke undvære de små banditter og deres far. Men kunne godt undvære bekymringerne, pligterne og ansvaret i en periode.

Tak fordi du læste med så langt.............det var pænt af dig.

Jeg vil bare lige sende dig varme og possetive tanker til i morgen, kan godt forstå alle de bekymringer og tanker. Havde godt nok også mange da pigerne skulle starte i dp, mest den der med at blive overstimulleret, men det gik fint og de fik hurtig en rytme. Mon ikke også din dejlige pige gør det, når hun lige har fundet sig til rette i de nye omgivlser.

Og bare sig til dem hvordan du føler og har det...

Jeg håber og ønsker jer det bedste i morgen kære Mette.

KNUSSSS

Anmeld

1. august 2010

TbCp

Rigtig rigtig meget held og lykke med opstarten imorgen....

Det var gået helt forbi min næse at det var imorgen hun skulle starte.... har vist haft nok i det herhjemme

Jeg ved jo hvordan du har det... og så alligevel ikke helt, for det er bare lidt noget andet når det lige er Ida.... alt skal nok gå godt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.