Så blev hun blefri <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Mutti2

Vil lige blære mig lidt

For 2 uger siden gik jeg i gang med projekt ble-fri. Det var en lidt hård start. Den første uge havde hun mindst 4 uhelt om dagen. Og skreg i vildens sky når hun skulle på wc/potte.

Men pludseligt vendte det hele. I mandags tog vi i Zoo, og derefter på miniferie nede ved Sara og Aya (Ayasmor). Og hele ugen har hun haft 1 eneste uheld. Hvilket var min skyld, da jeg var lidt utrålmodig da vi skulle på legepladsen.

Så 1 eneste uheld på en uge.... det er sgu da vildt imponerende

Hun har så haft et par nætter hvor hun vågner og græder fordi hun vil ud på wc'et og tisse (trods nat-ble). Men det viser jo også bare at hun har fokus på det

1000-tak for alle jer der skrev under mine andre indlæg Det har været til en stor hjælp.

Knus en Pave-stolt mor

Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

LotteN

ej hvor er det godt nok bare super flot..

Stor stor pige du pludselig har nu

Anmeld

1. august 2010

Dansker I Holland

Milla-Victoria's mor skriver:

Vil lige blære mig lidt

For 2 uger siden gik jeg i gang med projekt ble-fri. Det var en lidt hård start. Den første uge havde hun mindst 4 uhelt om dagen. Og skreg i vildens sky når hun skulle på wc/potte.

Men pludseligt vendte det hele. I mandags tog vi i Zoo, og derefter på miniferie nede ved Sara og Aya (Ayasmor). Og hele ugen har hun haft 1 eneste uheld. Hvilket var min skyld, da jeg var lidt utrålmodig da vi skulle på legepladsen.

Så 1 eneste uheld på en uge.... det er sgu da vildt imponerende

Hun har så haft et par nætter hvor hun vågner og græder fordi hun vil ud på wc'et og tisse (trods nat-ble). Men det viser jo også bare at hun har fokus på det

1000-tak for alle jer der skrev under mine andre indlæg Det har været til en stor hjælp.

Knus en Pave-stolt mor

Pernille

Sikke da en stor pige Tillykke med det Det er så skønt når man ikke skal toppes med bleerne mere hehe... Og de bliver så stolte af sig selv Det er sq skønt Men 1 uheld på en uge er sq flot synes jeg Det kan du være stolt af

Knus Sussie 24+6

Anmeld

1. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er da VILDT imponerende!!! Flot!!! Stort tillykke!

Anmeld

2. august 2010

Sakris

Hvor er hun bare sej! Super mange gange tillykke med din store pige!

Anmeld

2. august 2010

Chamomile

Hvor er hun dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.