hårdt og være mig :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Miia90

Vi kæmper med og blive gravide

Mistede min moar for 9mdr siden idag (kræft)

Min far har svigtet så meget efter min moars død. og hører faktisk ikk fra ham. har prøvede og skrive til ham. men ingen svar tilbage. han har sletter mig og kæresten fra sin fb :/ har en lillesøster på 16, også skal passe på, når farmand har været alt for hård ved hende og sat for mange regler op for hende i den meget svære tid. og bor pt hos sin kæreste. 

synes det gør rigtig ondt og være mig.

Ville ikk noget med indlæg, VIRKELIG bare brug for og komme ud med det

Mit  er knust.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

otlitrom

Det lyder rigtig hårdt. Det er et stort ansvar for dig at skulle tage dig af din lillesøster, når din far ikke magter det. Er der ikke nogle venner af familien som du kan finde støtte os?

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, for det må være en stor sorg at have mistet sin mor til kræften, og nu din far der afskriver Jer...Det gør mig ondt!

Jeg sender dig mange kram, og håber at lykken snart tilsmiler Jeres lille familie!

Anmeld

1. august 2010

XXSS

Miia90 skriver:

Min far har svigtet så meget efter min moars død. og hører faktisk ikk fra ham. har prøvede og skrive til ham. men ingen svar tilbage. han har sletter mig og kæresten fra sin fb :/ har en lillesøster på 16, også skal passe på, når farmand har været alt for hård ved hende og sat for mange regler op for hende i den meget svære tid. og bor pt hos sin kæreste. 

Mit  er knust.

Hej søde Mia, hvor er det en hård tilværelse du har for øjeblikket! Der er jo desværre ikke så meget jeg kan sige for at du får det bedre. Det værste må være at miste sin mor så tidligt.

Jeg forstår ikke hvorfor din far reagerer som han gør, og hvorfor han ikke tager teten som den voksne.. Jeg håber du passer lidt på dig selv og at kæresten kan bakke dig lidt op i den svære tid..

Der skal nok komme bedre tider, men sorg tager den tid sorg tager

Anmeld

1. august 2010

Miia90

kitty : Jo har kæmpe støtte for min moars side af familie. men desværre ikk så tit man kan være sammen med den store familie. da de alle bor i Nordjylland. Min Moar var jyde med STORT J

Tanja78: taaark for din støtte, det varmer.

Anmeld

1. august 2010

prettybutterfly

Puuh ha, lyder som noget værre lort, for at sige det rent ud sagt! Du får en kæmpe  og et held og lykke med det hele, med på vejen!

Anmeld

1. august 2010

Sakris

Miia90 skriver:

Mit  er knust.

Kan godt forstå det er svært. Håber du har et godt forhold til din søster. For så har i da hinanden, selvom det måske kan føles ensomt alligevel. Håber jeres far snart smider lidt af sin angst, så din søster bliver sat under færre regler og I kan få et bedre forhold til jeres far igen. Det er jo i disse situationer familier bør holde sammen. Så håber det aller bedste for jer.   Kan desværre ikke komme med noget intelligent, der kan hjælpe. Kun et stort cyperkram....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.