en sang til missekatten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2010

oo

nu er det lige ved og næsten for navlestrengens huskat

da jeg selv forberedte mig på IVF'en hørte jeg denne her sang rigtig rigtig meget og fyldt af metaforer som det er meget muligt det kun er mig selv der forstår fordi jeg har sat teksten ind over det at være i behandling, så synes jeg den beskriver følelsen af at man skal ofre sig for at få opfyldt sit inderste, mest brændende ønske rigtig smukt. linien "I must become the lion-hearted girl" gir mig stadig tårer i øjnene når jeg hører den, og selvom jeg ved at den lille missekat har et stort og stærkt og kærligt missehjerte, så må du gro, gro, GRO det til at blive et løvehjerte for det barn der venter et sted ude over havet på at finde hjem jeg håber den giver mening for andre end mig selv - hvis ikke, så vid i hvert fald, at den er sendt afsted med alle de krydsede fingre, håb og gode ønsker man kan nære for en helt igennem fantastisk kommende mor!

http://www.youtube.com/watch?v=AOFphfKZfr4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

otlitrom

Der ramte du mig lige i hjertet, Trine. Igen! Det er sjovt, som ord betyder så meget for os! En sang jeg aldrig har hørt før, men som jeg kan finde så meget mening i. Og hvor har du ret. I must become the lionhearted girl! Den sætning borede sig lige ind i det sted, hvor styrken og kampmodet sidder!

Jeg kan på ingen måde beskrive den taknemlighed jeg har for al den hjælp og støtte du giver. Du er ubestridt min nr. 1 støtte i denne uretfærdige og uforudsigelige kamp, når man ser bort fra Bjørnen. Jeg havde aldrig troet, at jeg kunne give så meget af mig selv, og få så meget igen, fra et menneske jeg aldrig har mødt. Men jeg beundrer dig og holder så helt vildt meget af dig! TAK TRINE! Tak fordi du er dig!

Anmeld

1. august 2010

oo

kitty skriver:

Der ramte du mig lige i hjertet, Trine. Igen! Det er sjovt, som ord betyder så meget for os! En sang jeg aldrig har hørt før, men som jeg kan finde så meget mening i. Og hvor har du ret. I must become the lionhearted girl! Den sætning borede sig lige ind i det sted, hvor styrken og kampmodet sidder!

Jeg kan på ingen måde beskrive den taknemlighed jeg har for al den hjælp og støtte du giver. Du er ubestridt min nr. 1 støtte i denne uretfærdige og uforudsigelige kamp, når man ser bort fra Bjørnen. Jeg havde aldrig troet, at jeg kunne give så meget af mig selv, og få så meget igen, fra et menneske jeg aldrig har mødt. Men jeg beundrer dig og holder så helt vildt meget af dig! TAK TRINE! Tak fordi du er dig!

årh sødeste du! jeg håber bare at Kong Midas snart forvandler din livmoder til guld også, for der findes ikke noget større end at bære på kærlighed i fast form 

Anmeld

5. september 2010

otlitrom

Hiver lige den her frem. Bare fordi..... Fordi jeg hører den igen og igen, og fordi den betyder noget!

Tak Trine!

Anmeld

5. september 2010

oo

kitty skriver:

Hiver lige den her frem. Bare fordi..... Fordi jeg hører den igen og igen, og fordi den betyder noget!

Tak Trine!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.