Pusletaske hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. august 2010

MorTilGustav

Ja, hvor længe bruger man egentlig pusletaske til de små pus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Mor til L&S

MorTilGustav skriver:

Hmm - Ja godt spørgsmål, men tænker:

Vel så længe som de bruger ble sådan ca!

Anmeld

1. august 2010

Dot D

Det vil jeg også sige, så længe der er brug for bleer. Derefter kan man "nøjes" med en lille taske med evt skiftetøj

Anmeld

1. august 2010

Pige2009

Så længe der er behov for det = så længe bebs bruger ble Jeg vil i hvert fald bruge min ind til Laura er blefri

K.h. Linda.

Anmeld

1. august 2010

Tulle28

Jeg har aldrig rigtig fattet det med en pusletaske. Jeg bruger bare en ganske almindelig, stor hverdagstaske og så har jeg en mindre liggende nede i med bleer, vådservietter, bleposer og lidt ekstra skiftetøj.

Knus Tulle

Anmeld

1. august 2010

ChatH

MorTilGustav skriver:

vi brugte vores til de var ca. 3. de smed bleen da de var 2,5 år men det var rart have pusletasken med til skiftetøj og diverse andre ting. men jeg elskede også min pusletaske

Anmeld

1. august 2010

MorTilGustav

Ja, det er vel til de er færdige med bleen
Har faktisk heller aldrig brugt en "rigtig" pusletaske, men bare en lille pose hvor der er plads til de mest nødvendige ting: Bleer, underlag, vådservietter og ekstra dragt. Er aldrig væk i super lang tid så har ik haft brug for mere.. Overvejede lige at købe en pusletaske (eller en "sportspose") men det ka måske ik rigtig betale sig nu

Anmeld

1. august 2010

Lone Jakobsen

jeg eeelsker min pulsetaske, og bruger den til børnene ikke længere bruger ble. jeg har den altid med i bilen selv om jeg bare skal en tur i bilka. det er nemlig altid den dag hvor jeg glemmer tasken, at Rasmus spilder noget ned over alt sit tøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.