Hold da op!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. august 2010

CarinaSB

Min dejlige lille dreng bliver 1 år idag .. Hold da op .. syntes da virkelig ikk at det er et år siden jeg fik ham op på maven første gang .. puhh .. han bliver jo alt for hurtig stor .. meeeeeen han er jo super skøn ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

B&J

CarinaSD skriver:

Min dejlige lille dreng bliver 1 år idag .. Hold da op .. syntes da virkelig ikk at det er et år siden jeg fik ham op på maven første gang .. puhh .. han bliver jo alt for hurtig stor .. meeeeeen han er jo super skøn ..

KÆMPE Tillykke med ham og du har helt ret min dreng bliver 5 mdr om 3 dage øhhh hvor er de sidste mdr blevet af væk

Anmeld

1. august 2010

CarinaSB

B&J skriver:

KÆMPE Tillykke med ham og du har helt ret min dreng bliver 5 mdr om 3 dage øhhh hvor er de sidste mdr blevet af væk

Mange tak .. Ja månederne flyver jo bare forbi en .. Man kan jo ikk følge med .. 

Anmeld

1. august 2010

B&J

CarinaSD skriver:

Mange tak .. Ja månederne flyver jo bare forbi en .. Man kan jo ikk følge med .. 

hihihih ja de forsvinder og vup så er vores børn flyttet hjemme fra sikke en tanke min dreng flytter aldrig væk fra sin mor

Anmeld

1. august 2010

CarinaSB

B&J skriver:

hihihih ja de forsvinder og vup så er vores børn flyttet hjemme fra sikke en tanke min dreng flytter aldrig væk fra sin mor

Hehe .. jeg går os og siger at han ikk må flytte hjemmefra .. griner 

Anmeld

1. august 2010

B&J

CarinaSD skriver:

Hehe .. jeg går os og siger at han ikk må flytte hjemmefra .. griner 

hihihi

Anmeld

1. august 2010

4kløver

Tillykke med ham.. ja tiden går. har også tænkt at min bliver 1 om 3 måneder puha

Anmeld

1. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

IHH, KÆMPE stort tillykke med ham!

Det er utroligt som tiden flyver. Laura bliver 6 mdr om 2½ uge Inden jeg ser mig om er det MIG der opretter en tråd ligesom denne!

Han må have været meget artig med det dejlige vejr

Knus

Anmeld

1. august 2010

CarinaSB

4kløver skriver:

Tillykke med ham.. ja tiden går. har også tænkt at min bliver 1 om 3 måneder puha

Ja det går sq stærkt

Anmeld

1. august 2010

CarinaSB

Caroline86 skriver:

IHH, KÆMPE stort tillykke med ham!

Det er utroligt som tiden flyver. Laura bliver 6 mdr om 2½ uge Inden jeg ser mig om er det MIG der opretter en tråd ligesom denne!

Han må have været meget artig med det dejlige vejr

Knus

Jaaa der er ikk lang tid til .. så du kan næsten lige så godt begynde at planlægge føzdagen nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.