Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min dejlige lille dreng bliver 1 år idag .. Hold da op .. syntes da virkelig ikk at det er et år siden jeg fik ham op på maven første gang .. puhh .. han bliver jo alt for hurtig stor .. meeeeeen han er jo super skøn ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CarinaSD skriver: Min dejlige lille dreng bliver 1 år idag .. Hold da op .. syntes da virkelig ikk at det er et år siden jeg fik ham op på maven første gang .. puhh .. han bliver jo alt for hurtig stor .. meeeeeen han er jo super skøn ..
KÆMPE Tillykke med ham og du har helt ret min dreng bliver 5 mdr om 3 dage øhhh hvor er de sidste mdr blevet af væk
B&J skriver: KÆMPE Tillykke med ham og du har helt ret min dreng bliver 5 mdr om 3 dage øhhh hvor er de sidste mdr blevet af væk
Mange tak .. Ja månederne flyver jo bare forbi en .. Man kan jo ikk følge med ..
CarinaSD skriver: Mange tak .. Ja månederne flyver jo bare forbi en .. Man kan jo ikk følge med ..
hihihih ja de forsvinder og vup så er vores børn flyttet hjemme fra sikke en tanke min dreng flytter aldrig væk fra sin mor
B&J skriver: hihihih ja de forsvinder og vup så er vores børn flyttet hjemme fra sikke en tanke min dreng flytter aldrig væk fra sin mor
Hehe .. jeg går os og siger at han ikk må flytte hjemmefra .. griner
CarinaSD skriver: Hehe .. jeg går os og siger at han ikk må flytte hjemmefra .. griner
hihihi
Tillykke med ham.. ja tiden går. har også tænkt at min bliver 1 om 3 måneder puha
IHH, KÆMPE stort tillykke med ham!
Det er utroligt som tiden flyver. Laura bliver 6 mdr om 2½ uge Inden jeg ser mig om er det MIG der opretter en tråd ligesom denne!
Han må have været meget artig med det dejlige vejr
Knus
4kløver skriver: Tillykke med ham.. ja tiden går. har også tænkt at min bliver 1 om 3 måneder puha
Ja det går sq stærkt
Caroline86 skriver: IHH, KÆMPE stort tillykke med ham! Det er utroligt som tiden flyver. Laura bliver 6 mdr om 2½ uge Inden jeg ser mig om er det MIG der opretter en tråd ligesom denne! Han må have været meget artig med det dejlige vejr Knus
Jaaa der er ikk lang tid til .. så du kan næsten lige så godt begynde at planlægge føzdagen nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128