Legetøj til 9 mdr. gammel baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.104 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Pige2009

Hvilket legetøj hitter eller hittede hos jeres børn, da de var omkring 9 mdr.? Laura har ikke ret meget legetøj, og det hun har, er hun blevet ret træt af, så jeg vil købe en ting eller to til hende.

Hvad er godt hos jer? Her tænker jeg også på ting, man måske har hjemme i forvejen, som de små kan lege med

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

4kløver

kigger lige med   Men har snakket om at købe den bamse fra fisher price.

Anmeld

1. august 2010

Pige2009

4kløver skriver:

Fisher Price - Learning Puppy har vi Købte den billigt i Bilka...

Anmeld

1. august 2010

Mussen2

4kløver skriver:

Hvis hunden er den der bamse fra Ficher Price, såhar den ALDRIG været et hit her og har hørt mange sige det samme....

Jeg husker ikke helt hvad der hittede som 9 mdr. men har den der stol fra ficher price, den er et kæmpe hit. Bøger har også altid været et hit her. Bl. a røre føle/lyd bøger.

En putte kasse er også sagen og en lille bold

Lidt senere begynder det at være ficher price little people og lego duplo

Anmeld

1. august 2010

forår

Baagøe skriver:

Hvilket legetøj hitter eller hittede hos jeres børn, da de var omkring 9 mdr.? Laura har ikke ret meget legetøj, og det hun har, er hun blevet ret træt af, så jeg vil købe en ting eller to til hende.

Hvad er godt hos jer? Her tænker jeg også på ting, man måske har hjemme i forvejen, som de små kan lege med

K.h. Linda

Godt nok er Livia ikke 9 mdr endnu...men her hitter alt der er rundt. Bolde i alle str og har også nogen kugler med ting i og det er bare et hit at kaste med og se dem trille afsted

Anmeld

1. august 2010

forår

Her er lidt af alt det runde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2010

Pige2009

forår skriver:

Godt nok er Livia ikke 9 mdr endnu...men her hitter alt der er rundt. Bolde i alle str og har også nogen kugler med ting i og det er bare et hit at kaste med og se dem trille afsted

Når du skriver kugler med ting i - hvad mener du så lige

Anmeld

1. august 2010

forår

Baagøe skriver:

Når du skriver kugler med ting i - hvad mener du så lige

Du kan se dem på billedet. Den første man ser på billedet og der ligger også en ved stol benet...Jeg kan osse tage et bedre billed af dem og sætte på..skal jeg det?

Anmeld

1. august 2010

Pige2009

forår skriver:

Du kan se dem på billedet. Den første man ser på billedet og der ligger også en ved stol benet...Jeg kan osse tage et bedre billed af dem og sætte på..skal jeg det?

Nej det er helt fint Tak for inspirationen...

Anmeld

1. august 2010

forår

Baagøe skriver:

Nej det er helt fint Tak for inspirationen...

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.