ja, det lyder måske tosset, men ... har det ikke så fedt
jeg er så træt, og så udmattet! sover bare hver en chance jeg får, næsten som var jeg deprimeret og bare ville gemme mig under dynen hele tiden. er sur og tvær og skælder ud og er nok ikke særlig sød at være sammen med. og pigerne er inde i en fase hvor de ikke vil sove og ikke vil spise og de er sure og tvære og overhovedet ikke sjove at være sammen med.
magter det kun lige, synes jeg. og lad os bare sige at der bliver set rigtig meget teletubbies og spist rigtig meget pasta herhjemme for tiden. orker bare ikke andet 
Uha, sådan har jeg osse haft det for nyligt... Jeg var lige nede og dykke, men er kommet op igen... Det hjalp at sove en hel dag, så meget jeg kunne...
Det kunne jo lade sig gøre, da jeg har Ove (selv om han ikke var meget for det...han er selv nede pt). Det plejer jo osse at være mig der er på konstant herhjemme... Men jeg sagde, at enten måtte han tage hende en dag ellers skulle hun passes, hvis ikke jeg skulle blive skør.
Det var simpelthen søvnmangel der var problemet, fordi hun virkelig har sovet dårligt det sidste lange stykke tid...indtil vi kom hjem fra Tjekkiet...7-9-13. Og man kan altså få det RIGTIGT dårligt af søvnmangel... Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at skaffe en babysitter for en weekend...ikke bare et par timer, men lang tid, så du VIRKELIG bare kan få hvilet ud..... Det hjalp i hvert fald mig, at få sovet, uden at tænke på at der er en der kræver mig om et par timer.
Men jeg tror helt sikkert osse, det er fordi I bare alle tre er SÅ klar til at opleve andre mennesker og være lidt væk fra hinanden.
Anmeld