Termin !!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. august 2010

MarieMor

Så nåede jeg endelig termin !! hvor er det vildt . det er denne dag jeg bare har gået og set frem til i 9 måneder  -men nu føler jeg mig helt opgivende fordi der bare ikke er ske noget endnu

havde sindsygt voldsomme og regelmæssige plukkeveer hele fredag og var da også et smut forbi FG fordi jeg troede sådan set det var de rigtige veer der var kommet men næh nej . blev pænt sendt hjem igen med beskeden om at det bare var plukveer og jeg stadig har 2 cm livmorhals og er helt lukket  .. det hele gik så i sig selv i løbet af aftenen og nu sidder jeg her på min terminsdato og sukker efter det mindste tegn på fødsel ...

så piger .. send en storm af ve-støv !! modtages med kyshånd !!!

(for nu synes jeg ærlig talt ikke det er sjovt længere og vil bare så gerne møde min lille baby !!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Daisy

Uh jeg har over 2 uger til termin, men har de vildeste veer, de er bare alt for uregelmessige til at gøre noget. Dessuden MÅ jeg bare ikke få veer, da jeg skal have PKS fordi bebsen ligger forkært.

Så du må heller end GERNE få ALLE mine veer:

Knus

Anmeld

1. august 2010

Mette.

Puuuuuuuuuuuuust!! - ve-støv afsted til dig Håber jeres lille trold snart melder sin ankomst.. Husker tydeligt hvor laang ventetiden er. Gik selv 8 dage over tid.

Anmeld

1. august 2010

MarieMor

Daisy skriver:

Uh jeg har over 2 uger til termin, men har de vildeste veer, de er bare alt for uregelmessige til at gøre noget. Dessuden MÅ jeg bare ikke få veer, da jeg skal have PKS fordi bebsen ligger forkært.

Så du må heller end GERNE få ALLE mine veer:

Knus

overtager gerne dem alle sammen !!! -ligemeget hvor regel eller uregelmæssige de er 

Anmeld

1. august 2010

MarieMor

Mette. skriver:

Puuuuuuuuuuuuust!! - ve-støv afsted til dig Håber jeres lille trold snart melder sin ankomst.. Husker tydeligt hvor laang ventetiden er. Gik selv 8 dage over tid.

uhh ,, håber ikke jeg kommer til at vente så lang tid 

og takker for ve-støvet . håber det snart sætter gang i noget !!

Anmeld

1. august 2010

line melias mor

jeg kan sagtens forstå dig blev sat i gang 13 dage over tid håber din baby kommer snart og sender dig en masse ve støv selvfølgelig

Anmeld

1. august 2010

MarieMor

line melias mor skriver:

jeg kan sagtens forstå dig blev sat i gang 13 dage over tid håber din baby kommer snart og sender dig en masse ve støv selvfølgelig

uh .. så lang tid håber jeg ikke der går  ønsker virkelig ikke en igangsætning 

men takker mange gange 

Anmeld

1. august 2010

Willa's mor

SEnder alt det vee-støv jeg kan...

Håber du føder snart og at du så sender en masse vee-støv tilbage til mig..

Jeg har termin d.13 august--<@

Anmeld

1. august 2010

Pige2009

Frygtede også igangsættelse, men tålmodighed er en dyd!

Da jeg var gået 14 dage over tid, skulle jeg ud og have kørt en strimmel med henblik på at få en tid til igangsættelse. Der var ikke skyggen af veaktivitet på trods af, at jeg var 4 cm åben Jeg takker nej til at få prikket vandet, da jeg siger til dem, at jeg føder om natten og VUPTI - Vandet gik 12 timer efter. Sikkert godt hjulpet på vej af en god gang sex

K.h. Linda

Anmeld

2. august 2010

MarieMor

Willa's mor skriver:

SEnder alt det vee-støv jeg kan...

Håber du føder snart og at du så sender en masse vee-støv tilbage til mig..

Jeg har termin d.13 august--<@

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssstttt

Takker og sender en hel masse tilbage til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.