Spg. omkring jordemoder besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Mortil3på3og6

Heej smukke kvinder

- jeg skal til sidste jordemoder besøg på onsdag, og har haft rigtig mange komplikationer med min graviditet i den sidste tid, og har en masse spørgsmål til hende.

Men ville egentlig lige hører jer der har været til det sidste besøg,

- Får man undersøgt hvor lang ens livmoder hals er ?

- Undersøger hun også om man kan risikere at føde før ?

- Og hvad undersøger hun ellers ?

Hilsen den fortvivlede Kristina

37+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Daisy

Min gjorde bare det hun plejer. Tjækker urinen, blodtryk og mærker på maven. Jeg har de sidste uger haft uregelmessige veer, men hun undersøgte mig ikke indvendigt eller noget. Gav bare råd om at henvende mig hvis veerne blev regelmessige. Bebsen ligger forkært og jeg må ikke komme i fødsel.
Så om din gør det er ingen garanti, men det kunne jo være.

Knus

Anmeld

1. august 2010

Mortil3på3og6

Daisy skriver:

Min gjorde bare det hun plejer. Tjækker urinen, blodtryk og mærker på maven. Jeg har de sidste uger haft uregelmessige veer, men hun undersøgte mig ikke indvendigt eller noget. Gav bare råd om at henvende mig hvis veerne blev regelmessige. Bebsen ligger forkært og jeg må ikke komme i fødsel.
Så om din gør det er ingen garanti, men det kunne jo være.

Knus

Okay..

Tusind tak for svaret, troede næsten hun undersøgte indeni også, men må jo hører hende ad, fordi jeg føler hende den lille er ved at falde ud af mig ?

- Noget du har prøvet eller ?

Anmeld

1. august 2010

Daisy

Ih ja der har været dage hvor hvis jeg hostede så troede jeg sku bebsen ville poppe ud med . Også hvis jeg skulle på toilet o.s.v. Tror det er meget almindeligt at man kan mærke bebsen trykke når man er ved at nærme sig terminen

Anmeld

1. august 2010

Mortil3på3og6

Okay..

- Nu er jeg mere rolig, tusind tak (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.