Var det slimproppen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Swerg

ADVARSEL, indeholder klamme detaljer!

Hej piger..

Igår havde kæresten og jeg sex, og fik derefter virkelig ondt i maven og i lænden, jeg havde også en del plukveer, det skal lige siges at han ikke kom op i mig.. Men så ved 2 tiden i nat da jeg skulle på toilettet for at tisse kom der en okay stor klat slim med ud med ... lidt blod i, det var sejere end normalt udflåd. Jeg kunne ikke 'knække tråden' så sejt var det. Jeg lå vågen en time efter for at være opmærksom på lilleskiden, men han moslede bare rundt som altid :-) nu har jeg så lige været på toilettet igen hvor der kom nogenlunde samme mængde slim ud, men ingen blod. Jeg har ikke haft ondt idag.. Kan det være slimproppen der er ved at gå? Skal jeg gøre noget, eller bare lade det være? Knus..

Jeg er forresten 31+5 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Mikkelmusen

Hmm, ja det lyder da lidt sådan, men jeg tror nu ikke du skal være så nervøs over det. Ved min første graviditet så jeg aldrig slimproppen. Ved den anden så jeg den af flere omgange og længe før jeg overhovedet fødte.

Så jeg tror ikke du skal være nervøs for at gå i fødsel med det samme. Men du kan altid ringe til FG hvis du er usikker eller får smerter

Anmeld

1. august 2010

jakobsen196

SøsOgBuster skriver:

ADVARSEL, indeholder klamme detaljer!

Hej piger..

Igår havde kæresten og jeg sex, og fik derefter virkelig ondt i maven og i lænden, jeg havde også en del plukveer, det skal lige siges at han ikke kom op i mig.. Men så ved 2 tiden i nat da jeg skulle på toilettet for at tisse kom der en okay stor klat slim med ud med ... lidt blod i, det var sejere end normalt udflåd. Jeg kunne ikke 'knække tråden' så sejt var det. Jeg lå vågen en time efter for at være opmærksom på lilleskiden, men han moslede bare rundt som altid :-) nu har jeg så lige været på toilettet igen hvor der kom nogenlunde samme mængde slim ud, men ingen blod. Jeg har ikke haft ondt idag.. Kan det være slimproppen der er ved at gå? Skal jeg gøre noget, eller bare lade det være? Knus..

Jeg er forresten 31+5 idag

har selv prøvet det samme, ved første graviditet. Men hvis du kan mærke liv som vanlig, og ikke har ondt, ville jeg ikke foretage mig noget.

Uanset hvad så held og lykke når tiden kommer til at den lille er klar til at komme ud :-)

Anmeld

1. august 2010

Swerg

Det var nogen utrolig beroligende svar piger .. Tusinde tak, det var lige hvad jeg havde brug for

Anmeld

1. august 2010

Pige2009

Når slimproppen går så tidligt, plejer den også som regel at gendanne sig igen

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.