sommerferien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juli 2008

moniquesmor

hej alle sammen hvad skal i, i sommerferien..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg skal desværre læse til eksamen og søge arbejde :'( Ellers står den på costa del Terresse for os. Jesse er den eneste som skal på ferie, for han skal hjem til "beddemor" i 5 dage.

Anmeld

2. juli 2008

twinboys

Hej vi skal for første gang på campingferie i vores nye campingvogn... uge 33 34 og 35 tager vi til top camp rice... Uhhhh hvor vi glæder os...
Ønsker jer alle en rigtig god ferie...(C)
Mvh Majbritt

Anmeld

2. juli 2008

SaNiNa

vi snakker om at tage en afbudsrejse til italien, frankrig eller spanien en uge og så bare hygge os hjemme...

Anmeld

2. juli 2008

Mathilde

Min Kæreste og mig skal en tur til Kreta i starten af august:) Det bliver bare super lækkert!
Vi tager nok også en tur i Fårup sommerland med min lillebror og lillesøster...
Og ellers skal jeg vist bare hygge med veninderne og holde styr på alle mine killinger;)

(H)Mathilde

Anmeld

2. juli 2008

rlyn

Vi tager tre uger til England fra på tirsdag. Vi skal over til svigermekanikken og jeg glæder mig helt vildt.
Vi bor altid hos Sefs mor, som bor i sådan en "rigtig" lille engelsk landsby med stengærder osv. (L)

Siden vi var der ovre sidste sommer, har Sef fået en niece mere og hans bedste ven er blevet far, så der er et par helt små basser vi skal møde for første gang :)

mens vi er der, skal Sef og jeg en tur til London og overnatte, mens Nanny har Tristan - det bliver super dejligt.
Vi skal også i dyrepark, ud og se nogle seværdigheder og forhåbentlig se et teaterstykke med Kevin Spacey (absolut favoritskuespiller (L)). Der ud over skal vi selvfølgelig have Tristan med til London et par gange.
Noget af det jeg også glæder mig til, er at komme på den lokale pub og få "Pie´n´mash" (Kødpie med kartoffelmos). Det smager SÅ fantastisk :P

Uhhh, nu glæder jeg mig endnu mere til at komme afsted ved at skrive om det :D

Knus
Rikke (H)

Anmeld

2. juli 2008

MorCamilla

Hejsa..

Her hos os står den på familie hygge, vi skal en forlænget weekend i sommerhus (her i danmark) med Kaspers forældre. Og elles skal vi bare hygge og slappe af.. Når vi har sat nye døre og vinduere i vores hus;)

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.