Kan det virkelig passe at en kiropraktorbehandling tager under 5 minutter?
I sidste uge var jeg til behandling med Lea som er lige knap 8 uger gammel. Det første der skete var, at vi blev spurgt om vi kunne komme igen senere, for de havde lavet en bookingfejl. Sagde at det ville være temmelig bøvlet, og nu var hun jo lige fodret af og havde fået sig en god lur. Der var så en anden kiropraktor ledig, en ung tøs, lige færdiguddannet. Ikke at det gør hende til en dårlig kiropraktor, men hun startede med at mærke på hende i 1 minut, gav hende to prik med en pind i nakken, og sagde så, at det vil være en god idé at få hende behandlet et par gange tæt på hinanden, og derefter en gang om ugen.
Det var det hele!!
Ingen grundig undersøgelse, ingen yderligere forklaring andet end at hun var lidt låst i nakken. Og det betaler man næsten 600 kr. for? Havde ellers fået stedet anbefalet af min SP.
Behøver jeg sige at jeg ingen ændring kan mærke hos Lea. Havde håbet på kompetent behandling og rådgivning i forhold til det problem vi kom med. Nemlig at Lea sluger en masse luft, med mavekneb og urolig søvn til følge.
Er der nogle der vil dele deres erfaringer, og også meget gerne anbefale en dygtig kiropraktor i Kbh?
Er det virkelig normalt at en konsultation ikke varer længere?
Anmeld