Kiropraktor - føler mig snydt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.228 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Bell

Kan det virkelig passe at en kiropraktorbehandling tager under 5 minutter?

I sidste uge var jeg til behandling med Lea som er lige knap 8 uger gammel. Det første der skete var, at vi blev spurgt om vi kunne komme igen senere, for de havde lavet en bookingfejl. Sagde at det ville være temmelig bøvlet, og nu var hun jo lige fodret af og havde fået sig en god lur. Der var så en anden kiropraktor ledig, en ung tøs, lige færdiguddannet. Ikke at det gør hende til en dårlig kiropraktor, men hun startede med at mærke på hende i 1 minut, gav hende to prik med en pind i nakken, og sagde så, at det vil være en god idé at få hende behandlet et par gange tæt på hinanden, og derefter en gang om ugen.

Det var det hele!!

Ingen grundig undersøgelse, ingen yderligere forklaring andet end at hun var lidt låst i nakken. Og det betaler man næsten 600 kr. for? Havde ellers fået stedet anbefalet af min SP.

Behøver jeg sige at jeg ingen ændring kan mærke hos Lea. Havde håbet på kompetent behandling og rådgivning i forhold til det problem vi kom med. Nemlig at Lea sluger en masse luft, med mavekneb og urolig søvn til følge.

Er der nogle der vil dele deres erfaringer, og også meget gerne anbefale en dygtig kiropraktor i Kbh?

Er det virkelig normalt at en konsultation ikke varer længere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

JulieE

Bell skriver:

Kan det virkelig passe at en kiropraktorbehandling tager under 5 minutter?

I sidste uge var jeg til behandling med Lea som er lige knap 8 uger gammel. Det første der skete var, at vi blev spurgt om vi kunne komme igen senere, for de havde lavet en bookingfejl. Sagde at det ville være temmelig bøvlet, og nu var hun jo lige fodret af og havde fået sig en god lur. Der var så en anden kiropraktor ledig, en ung tøs, lige færdiguddannet. Ikke at det gør hende til en dårlig kiropraktor, men hun startede med at mærke på hende i 1 minut, gav hende to prik med en pind i nakken, og sagde så, at det vil være en god idé at få hende behandlet et par gange tæt på hinanden, og derefter en gang om ugen.

Det var det hele!!

Ingen grundig undersøgelse, ingen yderligere forklaring andet end at hun var lidt låst i nakken. Og det betaler man næsten 600 kr. for? Havde ellers fået stedet anbefalet af min SP.

Behøver jeg sige at jeg ingen ændring kan mærke hos Lea. Havde håbet på kompetent behandling og rådgivning i forhold til det problem vi kom med. Nemlig at Lea sluger en masse luft, med mavekneb og urolig søvn til følge.

Er der nogle der vil dele deres erfaringer, og også meget gerne anbefale en dygtig kiropraktor i Kbh?

Er det virkelig normalt at en konsultation ikke varer længere?

Nu har jeg aldrig været til kiro med min børn, men når jeg har været afsted selv, har det taget minimun 30 min, med undersøgelse, lidt snak om hvordan det går og behandling.

Jeg går på "Klinikken på Gammeltorv" og de er super dygtige og kompetente og behandler også børn

Anmeld

1. august 2010

Lady Marion <3

Da vi fik behandlet Alexander tog det ca 15-20 min pr gang , Mener vi gav ca 300 kr for første besøg og 175 kr efterfølgende ,, Hvorfor er jeres så dyr ?   Det hjalp meget på Alexander og kan klart anbefale dem , de ligger dog i Hillerød

Anmeld

1. august 2010

Bell

Ja synes da også 30 minutter må være normalt - faktisk minimum når man betaler så mange penge for det.

Mener at jeg har læst et andet sted om nogen der anbefalede klinikken på Gl.Torv, så det vil jeg da klart kigge nærmere på.

Tak for dit svar )

Anmeld

1. august 2010

6800

min mand går for tiden til kiropraktor, og det tager også kun 5 min...

Anmeld

1. august 2010

Bell

Muffi . skriver:

Da vi fik behandlet Alexander tog det ca 15-20 min pr gang , Mener vi gav ca 300 kr for første besøg og 175 kr efterfølgende ,, Hvorfor er jeres så dyr ?   Det hjalp meget på Alexander og kan klart anbefale dem , de ligger dog i Hillerød

Prisen er første konsultation. De efterfølgende gange koster det vist 387.

Ja Hillerød er desværre lidt for langt væk

Anmeld

1. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vores besøg tog også mellem 5 og 15 minutter... Jeg følte mig også snydt, det virkede heller ikke

Anmeld

1. august 2010

Lady Marion <3

Bell skriver:

Prisen er første konsultation. De efterfølgende gange koster det vist 387.

Ja Hillerød er desværre lidt for langt væk

Det er godt nok dyrt , gad vide hvorfor der er så stor forskel i pris ??

Anmeld

1. august 2010

Mikkelmusen

Vi gav ca 300 første gang med vores store pige og efterfølgende 175 pr gang. Så prøv lige at spørge efter priser andre steder.

Anmeld

1. august 2010

Bell

Ja må da vist lige kigge i andre retninger.

Har egentlig ikke noget imod at betale beløbet hvis vi får noget for pengene, og det virker. Men dette var da afgjort en fuser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.