Spørgsmål igen :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. august 2010

FrkLarsen

Hej piger.

Jeg har hele natten ligget med en nivende fornemmelse nede i understellet som trækker helt om i længen, det gør ikke overdrevet ondt, men er heller ikke helt smertefrit.

Kan det være optakt til noget eller driller min krop mon igen? 

Kamilla 39+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

FrkLarsen

Slet ingen?   

Og Vestøv modtages med kyshånd  

Anmeld

1. august 2010

B&J

FrkLarsen skriver:

Slet ingen?   

det trækker og op i lænden jaaaa jeg tror vist der er noget der er ved af gå igang stille og roligt

Men puster lige en masse VEEEEE STØV

Anmeld

1. august 2010

mrsMary

hmm, jo det lyder som miniveer eller 'veeøvelser'. Har dog haft det samme on and off de sidste 4 uger....er selv i 38 uge.

Hvid det ender med rigtige veer, så send lige lidt afsted til mig ozze :-)

Held og lykke!

Anmeld

1. august 2010

Dansker I Holland

FrkLarsen skriver:

Slet ingen?   

Selvfølgelig Jeg sender lige 40 orkaner afsted til dig med vestøv Smiler... Håber det hjælper...

Knus Sussie 24+6

Anmeld

1. august 2010

Anne85

FrkLarsen skriver:

Hej piger.

Jeg har hele natten ligget med en nivende fornemmelse nede i understellet som trækker helt om i længen, det gør ikke overdrevet ondt, men er heller ikke helt smertefrit.

Kamilla 39+1

Tja... mine veer her anden gang trak også om i lænden... og de gjorde på intet tidspunkt OVERDREVET ondt... så måske det er optakt til noget.

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

1. august 2010

jakobsen196

Det kan sagtens være tegn på at noget er under opsejling...fødte en morgen, og hele aftenen havde jeg også sådan en nivende fornemmelse, men det tog så til i løbet af natten, så det gik over til veer med et kvarters mellemrum, ikke noget der gjorde vanvittig ondt,´men det kunne godt mærkes... Så sender lige noget vestøv afsted til dig og ønsker dig alt muligt held og lykke.... :-)

Anmeld

1. august 2010

FrkLarsen skriver:

Hej piger.

Kamilla 39+1

Det var præcist sådan min fødsel startede! Jeg følte det som plukveer der bed en del mere end sædvanligt, men ikke så det gjorde nas!

God arbejdslyst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.