Udeblevet menstration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. august 2010

guld

Hej babyvenner

Jeg har den sidste tid ikke fået min menstration.

Jeg fik fjernet min homonspiral og kort tid efter (d. 28 juni) fik jeg min første mens. i 4 år. Så af denne årsag kender jeg ikke min cyklus...

Hvis min cyklus er 28 dage må jeg være gået 6 dage over tid...

Vi har forsøgt at blive gravide, men de test jeg har taget vister kun negativ..

Hvad er mit næste træk... hvor længe skal jeg vente før jeg skal kontakte lægen?

Hjælp...

Guld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

vivs123

Det er meget normal at man bare nogen gange helt springer sin mens over en måned. Jeg har selv en meget uregelmæssig cyklus, har nogen gange en cyklus op til over 40. dage, og har også haft en periode hvor jeg ikke har haft mens i op til 4 mrd, uden at være gravid!

Du skal tænke på at du først lige er hold op med at bruge prævention og det kroppen skal lige vænne sig til.

Din mens skal nok komme, så bare vær tålmodig!

Hilsen Vibeke

Anmeld

1. august 2010

guld

Okay...

Havde håbet på et andet svar ... men 40 dage er dælme længe når man er et utålmodigt menneske og gerne vil være gravid.

Anmeld

1. august 2010

Snefnug1984

Tror desværre også bare det er din krop der reagerer efter din spiral.. men selvfølgelig håber vi da på en graviditet

Anmeld

1. august 2010

Rødhætte

Krydser fingre for at du er gravid, men tror desværre de andre har ret. Min cyklus kan også være op til 42 dage . Ved det er svært når man er utålmodig, men der er desværre intet andet at gøre end at vente!

Anmeld

1. august 2010

Muffinmus

der kan godt gå nogle mdr før ens krop finder cyklus igen:-)

Havde du en normal cyklus før spiralen er der gode chancer for den finder samme cyklus igen, dog ingen garantier jo:-)Det er jo det samme med anden prævention.

Og en normal cyklus er generelt på ca 27-32 dages tid...Ligger man længere over det kan man måske have PCO og bør lige tjekke op med lægen for det. Har man en kortere cyklus p under 25 dage skal man også lige få det tjekket da det kan være fordi man slet ikke har ÆL osv...

Anmeld

2. august 2010

guld

SÅ ER DER EN/TO POSITIV TEST...

Tænkte at jeg prøve nu lige alligevel... kendte jo godt resultatet, man tør jo ikke rigtig at sætte næsen op efter noget. Så var ganske cool, men hold da op hvor kan en ellers rolig person blive snot forvirret i sådan en situation.

Testen forekom mig som svag... så ringede omgående til lægen.

Den var tilgengæld meget klar... Så nu skal jeg være mor!!!

Anmeld

2. august 2010

Mortil3på3og6

Rigtig mange gange tillykke

- Glæder mig til at hører mere (:

Anmeld

2. august 2010

Happiness

guld skriver:

SÅ ER DER EN/TO POSITIV TEST...

Tænkte at jeg prøve nu lige alligevel... kendte jo godt resultatet, man tør jo ikke rigtig at sætte næsen op efter noget. Så var ganske cool, men hold da op hvor kan en ellers rolig person blive snot forvirret i sådan en situation.

Testen forekom mig som svag... så ringede omgående til lægen.

Den var tilgengæld meget klar... Så nu skal jeg være mor!!!

Stort tillykke Hvor er det bare godt for jer!

Er også gået lidt over tid, men viser negativ. Men kan jo være jeg skulle prøve igen om nogle dage

Anmeld

2. august 2010

guld

Har lige snakket med min søster...

Hun er ikke meget for at stole på testene... men siger man ikke så længe den er en streg så kan man godt stole på den?

Hun anbefalte mig at ta en igen om et par dage...

Hvor er det mærkeligt... havde det faktisk helt dårlig samvitighed over at jeg fortalte hende det nu hvor man ikke er 100 % sikker.

Kender i følgelsen... Man har vildt meget lyst til at drøfte det med alle men når man så har "fået lov" at fortælle 1 det så føles det forkert... mest fordi jeg gav hende mundkurv på... hun ville så gerne dele det med hendes mand, er bare bange for at det spredes i familien! Det er jo vores lille hemlighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.