Kvalme, søvnløshed og tissetrang.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. august 2010

noah3006

Jeg er kun i 10 uge... men sover allerede rigtig dårligt? Vågner ofte og kan så ikke falde i søvn igen, kan ikke finde en god måde at ligge på, og hvis jeg så endelig gør skal jeg tisse.... og så har jeg kvalme fra jeg står op til jeg går i seng.... det kommer og går, men noget der er meget mystisk, (synes jeg) er at jeg kan få det rigtig dårligt hvis jeg er meget sulten, når jeg så endelig finder noget jeg har lyst til at spise så får jeg hurtig kvalme igen som om jeg spiser for meget og kan havde taget kun 3 bidder af noget så føler jeg mig stoppet og får igen kvalme.. ...

tja... skulle vel bare ud med det....

Klem fra en ellers meget lykkelig gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

KathrineMJ

Jeg er selv kun i uge 5+6 og har allerede det der med kvalmen også! Jeg er stadig lidt 'mistroisk' omkring de teste der, jeg har selv taget 3 som alle er positive, men ja jeg ved sku ikke rigtigt om jeg tør stole på sådan en pind!

-

Og ja du skulle nok bare ud med det, men er vel også bedre end at holde det hele for sig selv

Anmeld

1. august 2010

AnneBJ

Årh hvor jeg føler med dig! Det kunne have været mig der skrev dit indlæg Du får lige en kæmpekram, fra en anden gravid som også føler sig lidt ynkelig, trods de lykkelige omstændigheder!

Anne 6+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.