Projekt blefri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

Ida.

Annika har nu været uden ble om dagen siden i mandags - og jeg må sige, at det går over alt forventning. Hun har nu tydeligt lært at holde sig, for hun kan sige "jeg tisser", og så gider hun alligevel ikke...så leger hun lige videre i 10 minutter, og SÅ skal hun tisse...men hun formår at holde sig, så hun kan gå stille og roligt ud på toilettet. Her til aften bad hun dog om at få en ble på efter et uheld (det første på to dage), det fik hun lov til - alligevel sagde hun til tre gange, at hun skulle tisse, så hun tissede slet ikke i bleen! Hun bad oven i købet om at komme ud at tisse, efter hun var kommet i seng!

Hvad sejere er, så har hun været på legepladsen uden ble og uden uheld OG med Pelle på lossepladsen også uden ble og uden uheld (hvor hun oven i købet sov 15-20 minutter i bilen)...og jeg er bare sindssygt stolt af pigebarnet!!! Jeg tror nu efterhånden på, at hun kommer til at starte i børnehave som blefri - og det synes jeg sgu er stærkt gået!

Eneste problem er at hun har virkelig svært ved at holde bukserne oppe, nu der ikke er en ble som "stopklods"...så er nødt til at finde ud af noget med nogle nye bukser, da der er flere af dem, hun har, som hun simpelthen ikke kan bruge!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

TbCp

Jamen for pokker hvor er det bare sejt gået!!!

Her går det ikke helt så fint...
I sommerhuset med godt vejr havde hun bare ble på og ingen underbukser.... det var som om det var nemmere for hende...
Nu da vi er hjemme, vejret er køligere og hun har bukser på, så lykkes det ikke rigtig.... har egentlig sat det lidt i bero. Nu starter hun jo børnehave på mandag så ser jeg lige hvad der sker...

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

TbCp skriver:

Jamen for pokker hvor er det bare sejt gået!!!

Her går det ikke helt så fint...
I sommerhuset med godt vejr havde hun bare ble på og ingen underbukser.... det var som om det var nemmere for hende...
Nu da vi er hjemme, vejret er køligere og hun har bukser på, så lykkes det ikke rigtig.... har egentlig sat det lidt i bero. Nu starter hun jo børnehave på mandag så ser jeg lige hvad der sker...

Det går bare SÅ meget bedre end forventet. Kan nu godt forstå I har sat Livas i bero, når nu hun starter på mandag. Annika starter jo tidligst d. 9. august - alt efter hvornår vi flytter, så vi har jo stadig god tid til det...

Men må indrømme, at hun har overrasket meget med, hvor godt det går. Især det der med, at hun nu tydeligt har opdaget, at man kan holde sig, kommer rigtig meget bag på mig...

Anmeld

31. juli 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Det går bare SÅ meget bedre end forventet. Kan nu godt forstå I har sat Livas i bero, når nu hun starter på mandag. Annika starter jo tidligst d. 9. august - alt efter hvornår vi flytter, så vi har jo stadig god tid til det...

Men må indrømme, at hun har overrasket meget med, hvor godt det går. Især det der med, at hun nu tydeligt har opdaget, at man kan holde sig, kommer rigtig meget bag på mig...

Det er da også skide godt gået!! Og det er gået stærkt!

Jeg glæder mig også til vi kan komme af med bleen

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

TbCp skriver:

Det er da også skide godt gået!! Og det er gået stærkt!

Jeg glæder mig også til vi kan komme af med bleen

Skide godt gået....høhø

Ej nu skal jeg vist til at i seng....

Anmeld

31. juli 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Skide godt gået....høhø

Ej nu skal jeg vist til at i seng....

Høhøhøh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.