Så sover bøffen ude for første gang i aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

klmf

Nu er Oliver jo snart 8 mdr, så nu synes hans mor (stærkt påvirket af mormor) at det vbar på tide at prøve at sove ude. Ve dmormor og morfar selvfølgelig

Så i eftermiddags afleverede vi ham med 3 (TRE) tasker med skiftetøj, legetøj, lidt mere skiftetøj, 25 bleer (i tilfælde af diarrë, som han aldrig har) termometer, flasker og mad + selvfølgelig hans egen højstol og barnevogn. Selvom mormor kører på 4.barnebarn og formodentlig kunne have en hel vuggestue boende i en uge og stadig ikke løbe tør for andet end en tålmodog morfar.

Så vi har været i Svendborg og genopfriske hukommelsen fra de dejlige nyforelskelsesdage, hvor vi gik laaaange ture... Var på uret og spise og fik en is bagefter. Nu er der dømt stue-hygge med film (som jeg jo så tydeligvis ikke kan koncentrere mig om). Men det bedste er stadig i vente.... INGEN NATTEVAGT TIL MOR og ingen morgenvagt til nogen af os. Så der er forhåbentlig morgenput og morgenavis i fred og ro på programmet i morgen.

Mormor mente dog ikke at hun ville få brug for at vide, at Oliver plejer ta få sin første lur kl.8.30, for hun var helt sikker på, at hans far ikke kunne undvære ham længere end til kl.8 Lars bliver korsfæstet, hvis han henter ham før kl.10....

Ville bare lige dele en god aften med jer og en forhåbning om, at bobsen ikke er ved at skrige lungerne i stykker lige nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Pige2009

Nyd det og slap af

K.h. Linda

Anmeld

31. juli 2010

bullerbassen

Lækkert ...... Nyd det og sov godt ( og LÆNGE )

Håber I har haft en skøn aften

Anmeld

1. august 2010

klmf

toboli skriver:

Lækkert ...... Nyd det og sov godt ( og LÆNGE )

Håber I har haft en skøn aften

Det har vi Lars er gået kold på sofaen og jeg glæder mig til at komme ind under dynen - så vi er vist ikke så vilde uden børn, ha ha Men hvor er det dog bare dejligt at tænke på, at han ligger og putter mellem mormor og morfar og at jeg bare kan sove lige til jeg vågner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.