Søger Basson duo Twin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.302 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

sarahb

Søger Basson duo twin vognen.
Også gerne med en lift til, men det er ikke et must

Er der nogle der vil af med den, eller kender nogle der vil.

Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

mor_sabina

Hov hvorfor basson duo twin? Jeg er nemlig forelsket i easywalker, er basson bedre?

Anmeld

31. juli 2010

sarahb

Synes bare den er så fin og har hørt den skulle være super god.
Og meget nem at køre med. Og så synes jeg den er så fed når der er nogle år imellem søskende.

Anmeld

31. juli 2010

mor_sabina

sarahb skriver:

Synes bare den er så fin og har hørt den skulle være super god.
Og meget nem at køre med. Og så synes jeg den er så fed når der er nogle år imellem søskende.

Ja den ser også godt nok fin ud og så er den jo noget billigere end easywalkeren. Men nu har jeg jo anskaffet mig liftdelen

Nå men måtte bare lige høre, held go lykke i jagten

Anmeld

31. juli 2010

sarahb

mor_sabina skriver:

Ja den ser også godt nok fin ud og så er den jo noget billigere end easywalkeren. Men nu har jeg jo anskaffet mig liftdelen

Nå men måtte bare lige høre, held go lykke i jagten

ja den er nemlig meget billigere, og jeg har i forvejen en barnevogn til 8000 og en klapvogn ved siden af, og nu så en søskende vogn. så vil ikke give total mange penge for den, for ved ikk hvor længe den skal bruges osv.
Så håber jeg finder den brugt ellers er den heldigvis ikk så dyr.

Anmeld

31. juli 2010

mor_sabina

sarahb skriver:

ja den er nemlig meget billigere, og jeg har i forvejen en barnevogn til 8000 og en klapvogn ved siden af, og nu så en søskende vogn. så vil ikke give total mange penge for den, for ved ikk hvor længe den skal bruges osv.
Så håber jeg finder den brugt ellers er den heldigvis ikk så dyr.

Ja det er jo lige det. Men jeg sparede sidst så nu vil jeg flotte mig lidt Men håber også at klapvognsdelen bliver brugt længe, for vores store er kun 1½ når lillebror kommer til verden. Men nu ser vi, ellers bliver det vel ikke noget problem at få den solgt.

Anmeld

1. august 2010

sarahb

mor_sabina skriver:

Ja det er jo lige det. Men jeg sparede sidst så nu vil jeg flotte mig lidt Men håber også at klapvognsdelen bliver brugt længe, for vores store er kun 1½ når lillebror kommer til verden. Men nu ser vi, ellers bliver det vel ikke noget problem at få den solgt.

nej nemlig, så kan du tillade dig det hihi og tror i får rigtig meget brug for den når den lille kommer hvis storebror kun er 1 1/2 år..

Anmeld

1. august 2010

sarahb

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.