Rejse-regler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

henh01

Hej

er der nogen regler for hvad ens kuffert må indeholde - af lovlige ting? haha har selvf. ikke pakket våben mv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Lotus86

Hvad mener du helt præcist? Ens kuffert må jo indeholde alle lovlige ting

Anmeld

31. juli 2010

mor_sabina

Det er vist meget forskelligt hvor man rejser hen, men der er noget med madvarer!?

Men håndbagagen er uden flydende væsker over 100 dog gerne grød mme og sådan, men du skal være forberedt på at skulle smage på det.
Så er der alle skarpe genstande er forbudte, ned til neglefil. Selv makeup og læbepomade er forbudt.

Men den store bagage tror jeg ikke du behøver bekymre dig om.

Og så ikke pengebeløb over er det 30000?

Anmeld

31. juli 2010

henh01

Tænker på væsker osv.. Creme, parfume mv over 100 ml??

Anmeld

31. juli 2010

henh01

mor_sabina skriver:

Det er vist meget forskelligt hvor man rejser hen, men der er noget med madvarer!?

Men håndbagagen er uden flydende væsker over 100 dog gerne grød mme og sådan, men du skal være forberedt på at skulle smage på det.
Så er der alle skarpe genstande er forbudte, ned til neglefil. Selv makeup og læbepomade er forbudt.

Men den store bagage tror jeg ikke du behøver bekymre dig om.

Og så ikke pengebeløb over er det 30000?

Mente også det var sådan. Desværre bliver det med pengene ikke noget problem for os med vores sølle 5000 kr.. hahaha skal heldigvis kun være væk en  uge og tilmed på et hotel med all inklusive..

Anmeld

31. juli 2010

mor_sabina

henh01 skriver:

Mente også det var sådan. Desværre bliver det med pengene ikke noget problem for os med vores sølle 5000 kr.. hahaha skal heldigvis kun være væk en  uge og tilmed på et hotel med all inklusive..

Jeg tror sgu heller ikke jeg kender nogen der går med den slags penge i kolde kontanter

Rigtig god tur

Anmeld

31. juli 2010

Lotus86

Jamen du må have alt i din kuffert, også cremer og væsker osv. Det er kun i håndbagagen der er begrænsninger.

Anmeld

31. juli 2010

mor_sabina

henh01 skriver:

Tænker på væsker osv.. Creme, parfume mv over 100 ml??

Dem skal du have i den store bagage Havde kun håndbagage med til london på en smuttur, og havde mit linsevæske deri, så bliver man jo halv blind når man ikke kan få dem skiftet

Og så kun 1 ligther

Anmeld

31. juli 2010

henh01

Perfekt.

Tak for hjælpen

Anmeld

31. juli 2010

JonTri

Hmm jeg springer lige på her... vi skal ud og flyve om 1 uge... må man have rosiner og evt muslibar eller lign med til sønnike??? Altså i håndbagagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.