Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
majhan11 skriver: hej nej desværre kommer jeg ik på de kanter da jeg ik kender nogen derned af
hej nej desværre kommer jeg ik på de kanter da jeg ik kender nogen derned af
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Ærgerligt Vi kan måske godt være interesserede... Ved duom man kan sende den? Og hvad det vil koste? Vil nok koste 300-400 i benzin jo...
Ærgerligt Vi kan måske godt være interesserede... Ved duom man kan sende den? Og hvad det vil koste? Vil nok koste 300-400 i benzin jo...
jeg tror sagtens man kan sende den hvis ik den vejer mere end 20kg så vil portoen være 160kr
majhan11 skriver: jeg tror sagtens man kan sende den hvis ik den vejer mere end 20kg så vil portoen være 160kr
Maalene skriver: Der lyder fornemt Hvad siger du så til 700 inkl. Forsendelse, hvis den holder sig under de 20 kilo?
Der lyder fornemt Hvad siger du så til 700 inkl. Forsendelse, hvis den holder sig under de 20 kilo?
det vil jeg sige bare lyder super du kan jo lige sende mig en pb så vi kan aftale nærmere mht bank info osv
majhan11 skriver: det vil jeg sige bare lyder super du kan jo lige sende mig en pb så vi kan aftale nærmere mht bank info osv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128