Astma/allergi-undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

Maja_4000

Jeg fik et brev fra Næstved sygehus igår (hvilket jeg synes var underligt , når jeg hører til på Roskilde :p)

Men de spørger så , om jeg vil være med i en undersøgelse som varer tre år .. De undersøger noget med sammenhængen mellem astma og allergi og så de kosttilskud som man tager under graviditeten .. Hvis jeg har forstået det rigtigt 

Er der nogen som har fået samme brev / meldt sig til det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

henh01

Jeg har fået det. Men har meldt fra. Ikke nogen særlig årsag - andet end bækken smerter og lændesmerter, hvorfor jeg ikke lige kunne overskue det

Anmeld

31. juli 2010

Pige2009

Har godt nok ikke fået et brev, men jeg ville da klart melde mig til, hvis jeg var dig!

K.h. Linda

Anmeld

2. august 2010

Maja_4000

Baagøe skriver:

Har godt nok ikke fået et brev, men jeg ville da klart melde mig til, hvis jeg var dig!

K.h. Linda

Det tror jeg også , jeg gør .. Min lillebror var meget plaget af astma , så jeg vil da gerne "hjælpe til" :p
Men gør det kun hvis de betaler transporten Ellers bliver det for dyrt  

Anmeld

2. august 2010

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Det tror jeg også , jeg gør .. Min lillebror var meget plaget af astma , så jeg vil da gerne "hjælpe til" :p
Men gør det kun hvis de betaler transporten Ellers bliver det for dyrt  

Der skal du nok ikke sætte forhåbningerne alt for højt - tror jeg ikke de gør inden for det offentligt Er det da mange gange?

Anmeld

2. august 2010

Maja_4000

Der skal du nok ikke sætte forhåbningerne alt for højt - tror jeg ikke de gør inden for det offentligt Er det da mange gange?

Det er 10 gange :p
Men når man er på kontanthjælp er alt jo mange penge xD 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.