NS-tøjsalg str. 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Ok...
Ja, den er lige mig! 

Det var ikke den kjole, Trine havde valgt - så kjolen er Celinas (og hun bliver laber i den ) for 25 kr oveni hatten...så 55 kr for kjole + dragt plus porto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Super - så katvig-kjolen i striber (har den samme i str. 86, og en i sort/brun-strib, som Lina ikke kommer i, da Annika har ejerfornemmelser - så tror det er bedre, hvis de bare ligeså stille "bliver væk" ) plus det todelte nattøj? Så siger vi 30 kr for katvigkjole, 25 kr for bukser og 25 kr for nattøjet...altså 80 kr og så noget porto hvis du vil have de andre katvigkjoler med er det også 30 kr stykket for dem

den sort/brune vil jeg gerne ha´med.... så 110 ,- +porto...

Sender du en pb med konto nr? (eller skal jeg vente med of til du ved hvad portoen er?)

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

Tante Lilla :) skriver:

den sort/brune vil jeg gerne ha´med.... så 110 ,- +porto...

Sender du en pb med konto nr? (eller skal jeg vente med of til du ved hvad portoen er?)

Sender dig lige en pb med kontonr, når jeg har sendt det - og det gør jeg nok på mandag

Anmeld

31. juli 2010

Barbamama

Er kjolen på billede 2 stadig til salg?

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

michella80 skriver:

Er kjolen på billede 2 stadig til salg?

Det er den i hvert fald det er en af de dyrere modeller så den vil jeg gerne have 40 kr plus porto for...den er SÅ fed!!

Anmeld

31. juli 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Det er den i hvert fald det er en af de dyrere modeller så den vil jeg gerne have 40 kr plus porto for...den er SÅ fed!!

HAPS sagde Michella! 40kr er da ikke dyrt!!! Den vil jeg gerne købe!!!

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

michella80 skriver:

HAPS sagde Michella! 40kr er da ikke dyrt!!! Den vil jeg gerne købe!!!

Den er din sender dig en pb, når jeg har sendt, så du betaler det rigtige for porto

Anmeld

31. juli 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Den er din sender dig en pb, når jeg har sendt, så du betaler det rigtige for porto

FANTASTISK!!! Uh jeg glæder mig! Ja du har jo min adresse fra adresselisten  Ja så kan du jo bare sende mig dit kontonummer på pb når du kender prisen

Anmeld

31. juli 2010

oo

ajajajajajaj!! må jeg hapse nummer 12, 14, 16, 23 og 27 hvis de ikke er taget? oveni det i str 74?

ja altså...når man er dækket ind i størrelse 50, 56, 62 og 68, så må man jo begynde på de større størrelser - HVOR kommer det her MORshoppegen fra?!

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

ajajajajajaj!! må jeg hapse nummer 12, 14, 16, 23 og 27 hvis de ikke er taget? oveni det i str 74?

ja altså...når man er dækket ind i størrelse 50, 56, 62 og 68, så må man jo begynde på de større størrelser - HVOR kommer det her MORshoppegen fra?!

Haha det kommer heeeelt af sig selv...og det bliver altså ikke bedre, når babyen er ude i armene

12 - Katvig langærmet body grøn/blå
14 - Plastisock langærmet body rød/blå
16 - Body med lilla skildpadder
23 - kortærmet katvig body lilla/rød-strib
27 - katvig natdragt lyserød/blå-strib

Er vi enige?

For det her bliver det...110 kr plus de 70 kr for det i str. 74...altså 180 kr plus porto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.