Jeg er nu ikke DUM fan og jeg ser det ikke, men derfor kan man vel godt læse med
Har bare et enkelt spørgsmål......
"Uge 20: Christina 19 år, mor til Maja på 2. Christina er på kontanthjælp og har hverken kørekort eller penge, men ønsker sig brændende en Suzuki Alto med varme i sæderne og træk. Christinas bank synes godt nok, at det er en dårlig idé og vil ikke låne hende penge til bilen, men Christina er ikke typen, der lader sig slå ud af lidt modstand. Hun kontakter derfor et par konkurrerende banker, og da hun ikke har succes med dem heller, undersøger hun mulighederne for et quicklån. Bilen er vigtig for Christina - så vigtig, at hun faktisk ikke synes, det kan betale sig at søge arbejde, før hun har den, og hun mener, at den vil være rar at have, når hun skal noget – som f.eks. til teoriprøve… (i øvrigt en lorteprøve med svære spørgsmål om ubetinget vigepligt og højrevigepligt, som Christina ikke ved en skid om – hvor fanden skulle hun vide det fra??!)"
HVAD SKER DER LIGE FOR HENDE???!!!! ER HUN DUM ELLER HVAD??!! Please fortæl mig at hun ikke er sådan i virkeligheden.
Anmeld