Fantastisk D.U.M.-blog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.895 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

LinLin

- ved ikke om det bare er meget der har dårlig humor men hold k... jeg har grinet af denne blog!

Man skal nok være inkarneret DUM-fan....

http://sukogspas.dk/?page_id=381

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hahahaha - den er sgu sjov

Anmeld

31. juli 2010

Chamomile

Hehe, ja den er sjov.

Anmeld

31. juli 2010

Koen.

31. juli 2010

Dansker I Holland

Sad sq og fik grineren på over Malou stella og Hannah... hihi... Som de dog kan skrive tingene altså...

Anmeld

31. juli 2010

LinLin

Min kæreste siger bare: "Læser du nu dén blog igen!?!?", når jeg sidder og storgriner ved computeren

Anmeld

31. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er nu ikke DUM fan og jeg ser det ikke, men derfor kan man vel godt læse med  Har bare et enkelt spørgsmål......

"Uge 20: Christina 19 år, mor til Maja på 2. Christina er på kontanthjælp og har hverken kørekort eller penge, men ønsker sig brændende en Suzuki Alto med varme i sæderne og træk. Christinas bank synes godt nok, at det er en dårlig idé og vil ikke låne hende penge til bilen, men Christina er ikke typen, der lader sig slå ud af lidt modstand. Hun kontakter derfor et par konkurrerende banker, og da hun ikke har succes med dem heller, undersøger hun mulighederne for et quicklån. Bilen er vigtig for Christina - så vigtig, at hun faktisk ikke synes, det kan betale sig at søge arbejde, før hun har den, og hun mener, at den vil være rar at have, når hun skal noget – som f.eks. til teoriprøve… (i øvrigt en lorteprøve med svære spørgsmål om ubetinget vigepligt og højrevigepligt, som Christina ikke ved en skid om – hvor fanden skulle hun vide det fra??!)"

HVAD SKER DER LIGE FOR HENDE???!!!! ER HUN DUM ELLER HVAD??!!  Please fortæl mig at hun ikke er sådan i virkeligheden.

Anmeld

31. juli 2010

SiLiMiMa

Mor til David skriver:

- ved ikke om det bare er meget der har dårlig humor men hold k... jeg har grinet af denne blog!

Man skal nok være inkarneret DUM-fan....

http://sukogspas.dk/?page_id=381

GULD, siger jeg bare 

Anmeld

31. juli 2010

SiLiMiMa

Jeanne skriver:

Jeg er nu ikke DUM fan og jeg ser det ikke, men derfor kan man vel godt læse med  Har bare et enkelt spørgsmål......

"Uge 20: Christina 19 år, mor til Maja på 2. Christina er på kontanthjælp og har hverken kørekort eller penge, men ønsker sig brændende en Suzuki Alto med varme i sæderne og træk. Christinas bank synes godt nok, at det er en dårlig idé og vil ikke låne hende penge til bilen, men Christina er ikke typen, der lader sig slå ud af lidt modstand. Hun kontakter derfor et par konkurrerende banker, og da hun ikke har succes med dem heller, undersøger hun mulighederne for et quicklån. Bilen er vigtig for Christina - så vigtig, at hun faktisk ikke synes, det kan betale sig at søge arbejde, før hun har den, og hun mener, at den vil være rar at have, når hun skal noget – som f.eks. til teoriprøve… (i øvrigt en lorteprøve med svære spørgsmål om ubetinget vigepligt og højrevigepligt, som Christina ikke ved en skid om – hvor fanden skulle hun vide det fra??!)"

HVAD SKER DER LIGE FOR HENDE???!!!! ER HUN DUM ELLER HVAD??!!  Please fortæl mig at hun ikke er sådan i virkeligheden.

Jeg er bange for, at hun faktisk er sådan........i ALLE de klip, der er blevet vist med hende, er hun udstillet som INDBEGREBET af DUM uden ...

jeg kan simpelthen ikke klare hende!!!

SNØØØØØØFT!!!!!!!!

heise

Anmeld

31. juli 2010

klmf

Ha ha ha, så kom mundvigene lig eop endnu engang til aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.