NS-tøjsalg (str 74)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

Prisen er helt fin, men jeg finder sikkert endnu mere, når vi ses engang

Fint fint kan være jeg skal tage str. 80 med i samme omgang? Jeg tænker især natdragter, som hun jo tilsyneladende hurtigt vokser ud af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Fint fint kan være jeg skal tage str. 80 med i samme omgang? Jeg tænker især natdragter, som hun jo tilsyneladende hurtigt vokser ud af...

Det må du meget gerne, bare tag en masse med, det er så fint det tøj du har.

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

Det må du meget gerne, bare tag en masse med, det er så fint det tøj du har.

Will do og tak - er så dejligt, når ens smag bliver delt af andre

Anmeld

31. juli 2010

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Jeg har UFATTELIGT meget tøj i str. 74 - og det blev ligesom ikke til mindre af, at jeg fandt noget mere på loftet...

(Camilla, du kan bare reservere til Dicte, hvis der er noget, du lige falder for - så får du det, når vi ses...)

Overordnet set er tøjet i rigtig fin stand - og priser...hmm....skriv lige hvis I er interesseret i noget, så giver jeg en god pris, når nu det er jer

Bukserne på billede # 2 kan eg godt være interesseret i, hvad vil du ha´for dem?

(ALtså hvis de ikke er nuppet?)

Anmeld

31. juli 2010

oo

idamaria83 skriver:

Øhm nu er jeg forvirret vil du have det her oveni? Eller noget af det, har du jo skrevet på én gang...og hvilken body er grønstribet? Har en grøn med mønster, men den er da ikke stribet

Men den rødstribede og den grønne body kan du godt få oveni det andet, du har skrevet på...for øhm...30 kr mere

total forvirring  bare de her 3 ting, så kan Camilla få de ting hun gerne vil have til Dicte, for hun har jo den rette størrelse og jeg er bare en samler nej, jeg mente også den grønmønstrede, gokgok!!

Anmeld

31. juli 2010

oo

Dictes mor skriver:

Trine, du skal altså bare vælge det du helst vil have, det er da ligemeget om det også er noget af det jeg har valgt, jeg finder med garanti alt for meget mere, når jeg skal kigge Idas gemmere igennem i næste uge

nej, det er vist meget godt jeg ikke går shop amok jeg tager de tre ting jeg har skrevet på den reviderede liste, så kan du få det andet - det er slet ikke noget problem

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

total forvirring  bare de her 3 ting, så kan Camilla få de ting hun gerne vil have til Dicte, for hun har jo den rette størrelse og jeg er bare en samler nej, jeg mente også den grønmønstrede, gokgok!!

Okay og du vil ikke have disse ting:

8 - Rødt ticket to heaven sæt med prikker
13 - Langærmet H&M body med hjerter
29 - Katvig kortærmet body i lilla/rød (dem har jeg en del af - er du mon interesseret i mere end en?)
41 - brune IdaT-bukser med aber

De lapper ikke over med det, Camilla gerne vil have

Anmeld

31. juli 2010

oo

idamaria83 skriver:

Okay og du vil ikke have disse ting:

8 - Rødt ticket to heaven sæt med prikker
13 - Langærmet H&M body med hjerter
29 - Katvig kortærmet body i lilla/rød (dem har jeg en del af - er du mon interesseret i mere end en?)
41 - brune IdaT-bukser med aber

De lapper ikke over med det, Camilla gerne vil have

jo 29'eren vil jeg gerne have bare een...eller to du må lige skrive en fællespris plus porto, så sender jeg pengene til dig!

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

jo 29'eren vil jeg gerne have bare een...eller to du må lige skrive en fællespris plus porto, så sender jeg pengene til dig!

Jeg er stadig forvirret

Så du vil altså kun have de to langærmede bodyer (rødstribet og grønne mønstrede) + to kortærmede katvigbodyer?

I så fald bliver det ... 70 kr plus porto ligesom de andre venter du bare med at overføre til jeg har sendt

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

Rosa skriver:

Hvor meget for den grønne body og de brune bukser?

Trine er hoppet fra på de brune bukser ser det ud til så dem kan du få for 30 kr plus porto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.