Godnat og sov godt - til Horton sagaen :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
For anden dag i træk er Jesse faldet i søvn på sofaen til horton sagaen (L) Det er åbenbart så kedeligt at man ikke kan holde sine små øjne åbne :P Så nu har jeg lige puttet ham i sengen, så jeg kan skifte til en anden kanal :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

Stumpen

Det er altså også noget ævl.. Jeg vil tro at en gang hver halve eller hele år har jeg en dag hvor jeg intet gider og så slænger jeg på sofaen og ser jeg horton kan jeg stadig følge med.. De pensler da en prut ud i alle detaljer.. Fatter ikke at den serie kan få lov til at blive ved med at blive produceret...

For et par år siden sendte tv2 en serie om en kvindelig præcident (kan ikke huske titlen, men ved at jeg så et afsnit aftenen før jeg fik Mtahilde ;) ) og den synes jeg der var noget bedre, men der blev kun lavet den ene sæcon for amerikanerne gad ikke se den.. Men Horton sluger de i sig år efter år efter år efter år efter år........
(H) - men skønt at du får Jese til at sove ved den, så kan den da bruges til noget;)

Anmeld

2. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ha :)) Ja fulgte med i den for hmmmmm 10 år siden da jeg gik arbejdsløs, men nu kan den heller ikke holde min opmærksomhed. Men den kan da bruges som sovepille om ikke andet :P

Anmeld

2. juli 2008

Balderson

Jeanne skriver:

For anden dag i træk er Jesse faldet i søvn på sofaen til horton sagaen (L) Det er åbenbart så kedeligt at man ikke kan holde sine små øjne åbne :P Så nu har jeg lige puttet ham i sengen, så jeg kan skifte til en anden kanal :))

Hej Jeanne

Ja, det er da altid noget at den kan bruges til et eller andet 8D

Anmeld

2. juli 2008

ivfmarie

Harh harh!! Når I nu har været så ærlige at fortælle det, så kan jeg da også godt indrømme at jeg for et par år siden fulgte med mens jeg var arbejdsløs - og hvis jeg falder over den pubæ-serie den dag i dag, ja så kan jeg sgu stadig følge med... lidt a la Glamour (kan I huske den?8()

Marie - eks-skabsfan af D.O.O.L.

Anmeld

2. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
ivfmarie skriver:

Harh harh!! Når I nu har været så ærlige at fortælle det, så kan jeg da også godt indrømme at jeg for et par år siden fulgte med mens jeg var arbejdsløs - og hvis jeg falder over den pubæ-serie den dag i dag, ja så kan jeg sgu stadig følge med... lidt a la Glamour (kan I huske den?8()

Marie - eks-skabsfan af D.O.O.L.

Huske Glamour???? Den kører skisme da endnu :)) Mener det er kanal 4 som sender den. Den kommer om formiddagen :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.