Diverse flyttesalg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

Ida.

Jamen, så skal I da også have muligheden for at købe nogle af de ting, vi har til salg lige pt:

Allergivenlig Juniordyne fra Basson Baby - aldrig brugt - nypris 379,95 - NS-pris 100 kr plus port

Babysvøb str S - aldrig brugt - bløøøødt!!! Nypris 100 kr - NS-pris 50 kr plus porto

Lækker lækker stor mørkebrun ammepude fra RoomMate - god stand - nypris 300 kr - NS-pris 130 kr plus porto

Elektrisk brystpumpe fra Pigeon - stortset ubrugt, da jeg ikke kan malke ud - nypris 499,95 - NS-pris 175 kr plus porto

Køkkenvogne/serveringsvogne i massiv birk fra IKEA - den ene har lidt fugtskjolder, der kan klares med lidt slibning, den anden har monteret to knager til viskestykker - nypris 259,95 stykket - NS-pris 125 kr stykket eller 200 kr for dem begge (de skal nok afhentes )

Britax Nordic Secura bagudvendt autostol vægtklasse 0-25 kg, brugt ca. 1 år - har en nypris på 3899 ( http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=7550) - NS-pris 1750 kr (skal også afhentes)

BRIO Double Wave tvillinge/søskendeklapvogn med svingbart styr og inkl overlæder og regnslag - nypris 4999,95 i babysam - NS-pris 2800 kr (skal også afhentes) 

Det var vist det - indtil videre send det endelig videre, hvis I kender nogen, der kunne tænkes at kunne bruge noget af det - og naturligvis hvis I selv er interesseret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Skouboe

Jeg vil købe dynen

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

Skouboe skriver:

Jeg vil købe dynen

Den er din jeg sender til dig mandag - så kan du bare overføre, når jeg kender portoen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.