Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
her er nogle af mine ynglings baby billeder 1er hun 6 dag , nr 2 er hunn 6 uger og det sidste 7 uger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke mange fantastiske og smukke børn vi har sat i verden
Her er mine ynglingsbilleder:
Simon på de to første - et af dem samme og William på de næste
bagger26 skriver: Uh ha jo har også to absolut favoritbilleder af Mads og Sofia, det er min søster der har taget dem begge 2.. Det første er af Mads og nr 2 af Sofia..
Uh ha jo har også to absolut favoritbilleder af Mads og Sofia, det er min søster der har taget dem begge 2.. Det første er af Mads og nr 2 af Sofia..
Det billede af Sofia er da bare det mest fantastiske nyfødt baby billede jeg længe har set....
hvor er det godt!!!!!!
Mine dejlige drenge da de var nogle små pus...
Her er Sara som helt ny.
Min yngste datter. Har desværre ik af de store her på computeren.
Den STOLTE Mormor... Hun var os med til fødslen og klippede navlestrengen...
Den STOLTE Morfar...
Mor og Datter
Bade billede...
lærkes_mor skriver: Det billede af Sofia er da bare det mest fantastiske nyfødt baby billede jeg længe har set.... hvor er det godt!!!!!!
Mange tak, elsker også selv det billede.. Det fanger bare perfekt det fantastiske øjeblik, hvor hun ligger på maven for første gang...
KarinaV skriver: Her er mine yndlings billeder af min Freja
Her er mine yndlings billeder af min Freja
OOOoooooooooh gud hvor er det SKØNT !!! Super dejligt billede...... ligger som en stor og smeltet klat på gulvet nu!!!!
Åhh nogen dejlige billeder i har alle sammen! Nu kan jeg da slet ikke vente til jeg skal have en lille baby i armene igen
Min lille Viktor
Begge fra han var 4 uger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128