Erfaring med grød og søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.964 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

Eliza/lykke

Hejsa

Da I begyndte på grød, frokost/aften, ændrede det søvnen hos jeres baby?

Jeg kan ikke finde udaf, om jeg skal starte med frokosten (kl. 11-12) eller om vi skal starte med aftensmaden kl. 17-17.30??? Men så er jeg bange for, at hun ikke vil tage sin godnat bajer?

Hvad gjorde I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

B&J

min dreng spiser grød mellem kl 17-18 når han er sulten og han sover til kl 05 om morgen får en flaske også sover han til kl 7.30

Anmeld

31. juli 2010

Lady Marion <3

Jeg lagde altså også ud med aftensmad med håbet om han sov bedre ,, han ville sagtens ammes inden sengetid alligevel

Anmeld

31. juli 2010

Eliza/lykke

B&J skriver:

min dreng spiser grød mellem kl 17-18 når han er sulten og han sover til kl 05 om morgen får en flaske også sover han til kl 7.30

Hejsa

Vores pige får en flaske kl. 19.00 og kommer i seng kl. 19.30 eller deromkring og sover (kryds fingre) til kl. 06.00, nogle gange til kl. 06.30.

Så vi ved ikke, om vi skal give hende grød kl. 17.00 sammen med vores aftensmad - og så vil hun måske slet ikke have sin flaske?

Vi gider jo ikke, at skulle op om natten igen hi hi hi

Anmeld

31. juli 2010

Eliza/lykke

Muffi . skriver:

Jeg lagde altså også ud med aftensmad med håbet om han sov bedre ,, han ville sagtens ammes inden sengetid alligevel

sov han så bedre??

Nu kommer vores datter jo i seng kl. 19.30-20.00 (helst kl. 20.00, så sover hun nemlig lige en ½ time længere). Hun er træt der, og vågner normalt først næste dag. Men det er kun hvis hun får en flaske kl. 19.00... hvis så at hun har fået grød kl. 17.00 - jo måske.... vi kan jo prøve.

Anmeld

31. juli 2010

B&J

Eliza/lykke skriver:

Hejsa

Vores pige får en flaske kl. 19.00 og kommer i seng kl. 19.30 eller deromkring og sover (kryds fingre) til kl. 06.00, nogle gange til kl. 06.30.

Så vi ved ikke, om vi skal give hende grød kl. 17.00 sammen med vores aftensmad - og så vil hun måske slet ikke have sin flaske?

Vi gider jo ikke, at skulle op om natten igen hi hi hi

jeg tror vist i giver grøden 2 timer tidligere så vågner jeres pige 2 timer før men ved jo ikke i må prøve og se hvad der sker

Anmeld

31. juli 2010

Lady Marion <3

Eliza/lykke skriver:

sov han så bedre??

Nu kommer vores datter jo i seng kl. 19.30-20.00 (helst kl. 20.00, så sover hun nemlig lige en ½ time længere). Hun er træt der, og vågner normalt først næste dag. Men det er kun hvis hun får en flaske kl. 19.00... hvis så at hun har fået grød kl. 17.00 - jo måske.... vi kan jo prøve.

Ja han sov rigtigt godt da han begyndte at kunne spise en hel portion   Jeg tror sagtens hun vil tage flasken alligevel da den er forbundet med mere end mad (hygge-tryghed)

Anmeld

31. juli 2010

Eliza/lykke

vi har talt om, at give hende frugtmos om eftermiddagen. Normalt spiser hun 170 ml til morgen, og 150 ml til frokost og så igen en lille tår kl. 15.00 på 120 ml eller deromkring.

Så talte vi om, at starte i det små og give hende frugtmos kl. 15.00 og en tår mælk. Ville det være forkert? Skal vi helst starte med grøden?

Det skal lige siges, at hun kun er 3 mrd. Men vi begynder allerede nu, fordi hun afviser flasken og skriger bare hun ser den... desværre....

Anmeld

31. juli 2010

foto på lærred

Vores datter sov meget dårligt. Desværre hjalp grød ikke på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.