Vi har lige taget vores sagsbehandler i at lyve for os.
Vi var til møde hos hende forrige torsdag - hun siger så angående min TA at hun skal snakke med hendes leder, når hun kom tilbage fra ferie, hvilket hun ville gøre onsdag i denne uge. Og vi aftaler at hun ringer til mig i denne uge når hun havde snakket med hende.
Jeg ringede til hende i mandags - og hun sagde til at starte med at hun var ked af at hun ikke ahvde ringet til mig i fredags (sidste uge), men hun havde kun lige haft 5 min med sin leder.
Dum som jeg er - tænker jeg ikke videre over det, da det ikke var det jeg ringede om.
Men tænker så bagefter - hendes leder skulle jo ikke komme tilbage fra ferie før onsdag i denne uge?
Men det var hun jo så åbenbart kommet?
Må indrømme at jeg blev da skide sur.
Hun har for det første ikke styr på en skid og den §50 er endnu ikke lavet, selvom den har kørt siden februar, og så gammel er Lærke sku ikke.
Hujn siger så at jeg lige så godt kan gå min barsel ud. selvom aftalen var til august. Det står jeg også ved!!!
Men for helvede det er sku trælst - vil godt vædde på at hun ikke engang har snakket med sin leder og at det bare er for at trække tiden.
Hvad gør vi?
Kunne i forstå noget af det??
Og stavefejl er gratis 
Anmeld