Bevægelser i maven ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

Mortil3på3og6

Heej alle sammen

Jeg er lige gået ind i uge 37 og har indtil for en lille uge siden mærket ekstrem meget liv, men nu er der ikke så meget mere og har der ikke været de sidste 3-4 dage..

- Har i andre prøvet det ?

- Er det meget almindeligt ?

Knus den meget fortvivlede og nervøse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

BinaMor

ja jeg er samme sted som dig. pladsen er jo sååå trang nu og det er besværligt for baby at bevæge sig så meget. men kender godt nervøsiteten. prøv at skub en smule til den eller læg dig ned efter at have drukket noget koldt. sker der intet nogle gange skal man self ringe til fg

Anmeld

31. juli 2010

BinaMor

hov det er jo også nu baby får et "rigtigt" sovemønster og spædbørn sover jo min. 16 timer i døgnet

Anmeld

31. juli 2010

K&S

20 august skriver:

Heej alle sammen

Jeg er lige gået ind i uge 37 og har indtil for en lille uge siden mærket ekstrem meget liv, men nu er der ikke så meget mere og har der ikke været de sidste 3-4 dage..

- Har i andre prøvet det ?

- Er det meget almindeligt ?

Knus den meget fortvivlede og nervøse

Hejsa

Jeg er i uge 38 og mærker stadig meget liv i løbet af dagen, lillemanden er mest aktiv, når jeg sidder/ligger stille, men det er anderledes bevægelser nu end tidligere - de er mere glidende og hvis du spørger mig, ikke altid lige behagelige mere...!

Men du skal ikke gå og være nervøs - så hellere ring til FG og få det tjekket...!

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.