):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

Sabina92

er så bange for det hele er ved at ende galt, jeg vil bare ingen måder igennem en SA igen, det var alt for hårdt.

Jeg Håber sådan den bliver siddende denne her gang.

- andre der har vært igennem en sa og er gravid igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

pussekat

Sabina92 skriver:

er så bange for det hele er ved at ende galt, jeg vil bare ingen måder igennem en SA igen, det var alt for hårdt.

hejsa

jeg vil give dig et STOR  og jeg håb det bliv  for det

jeg her prøve 2 sa på 5 månde i år og kan sige det ikke er sjov start op på sygehus igen når mens kom

Anmeld

31. juli 2010

Sabina92

pussekat skriver:

hejsa

jeg vil give dig et STOR  og jeg håb det bliv  for det

jeg her prøve 2 sa på 5 månde i år og kan sige det ikke er sjov start op på sygehus igen når mens kom

Er så glad for du ville skrive, det betyder virkelig meget for mig.

Det har tager mig 1½ år at blive gravid igen s;

Anmeld

31. juli 2010

Stepmom87

Sabina92 skriver:

Jeg ved præcis hvordan du har det, oplevede selv at miste for 4 år siden og da jeg blev gravid sidste år var jeg også møg bange, men jeg fik 2 tryghedscanninger og der var hjerteblink begge gange.. De siger at når først man ser hjerteblink er sandsynligheden for at miste minimal..

Anmeld

31. juli 2010

Sabina92

Stepmom87 skriver:

Jeg ved præcis hvordan du har det, oplevede selv at miste for 4 år siden og da jeg blev gravid sidste år var jeg også møg bange, men jeg fik 2 tryghedscanninger og der var hjerteblink begge gange.. De siger at når først man ser hjerteblink er sandsynligheden for at miste minimal..

Ja, men et der først gjorde mig bange var brunudflåd i starten, fik afvide det var helt normal.

Men i Nat vågnet jeg og skulle sådan tisse men holdte mig, det gik så ikke så jeg måtte ud på wc, men så da jeg er færdig kan jeg se to dråber frisk blod dryppe, så kunne jeg slet ikke sove igen, har vært på wc to gange siden og der var intet, meget svagt mørkt på papiret, måske fordi det var tørt. Ja undskyld alle de detaljer s;

Anmeld

31. juli 2010

VIPpigen

Sabina92 skriver:

Ja, men et der først gjorde mig bange var brunudflåd i starten, fik afvide det var helt normal.

Men i Nat vågnet jeg og skulle sådan tisse men holdte mig, det gik så ikke så jeg måtte ud på wc, men så da jeg er færdig kan jeg se to dråber frisk blod dryppe, så kunne jeg slet ikke sove igen, har vært på wc to gange siden og der var intet, meget svagt mørkt på papiret, måske fordi det var tørt. Ja undskyld alle de detaljer s;

Nu har jeg ikke haft en SA, men vil tilføje at jeg kender lidt til din angst når man bløder, jeg blødte fra 6 til 9 uge, og fik lavet en scanning i 9 uge. Der var liv. Jeg stoppede med at bløde, men fik en styrtblødning da jeg var 11+3, så kom akut på sygehuset hvor de tjekkede den lille. Og igen var alt fint. Hjerteblink, og MASSER af liv.

De har ikke kunne fortælle hvorfor jeg har blødt. Men er nu 21+4... Og lillepigen er meget aktiv inde i maven...

Slap af så godt du kan, og sker der mere i løbet af weekenden så ring til egen læge mandag. Hvor langt er du henne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.