Kvalme - hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.783 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

Laura.

Hej med jer derude..

Jeg er første gangs gravid og er i 6 uge nu.

Jeg har ikke haft kvalme endnu så ville derfor høre jer , hvornår det er mest alm. at få kvalme i graviditeten ? Plejer det at være helt fra start, eller et par uger inde i graviditeten ?

Jeg er bare nysgerrig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Dansker I Holland

Dk_lady skriver:

Hej med jer derude..

Jeg har ikke haft kvalme endnu så ville derfor høre jer , hvornår det er mest alm. at få kvalme i graviditeten ? Plejer det at være helt fra start, eller et par uger inde i graviditeten ?

Jeg er bare nysgerrig..

Det er meget forskelligt fra person til person og det er ikke alle som har/får kvalme når de er gravide. Selv er jeg en af de heldige som har sluppet for kvalmen denne gang

Anmeld

31. juli 2010

BJL2010

Jeg tror også det er MEGET forskelligt!

Jeg har læst mig til at de fleste, der lider af kvalme gør det indenfor de tre første måneder, derefter skulle det for de fleste forsvinde. Så kan det komme igen senere i graviditeten.

Min veninde havde store problemer med kvalme og opkast i begge sine graviditeter, og det hele vejen igennem!

Jeg er selv gravid (37+2) og har ikke haft det der kunne bare minde om kvalme en eneste gang indtil videre. Så ja, det er forskelligt. Måske slipper du også, det ville da være fantastisk ikke

Knus

Anmeld

31. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Jeg har ikke haft kvalme ved nogle af mine.. så det er altså ikke ALLE der får det.. men så fik jeg så meget andet

Anmeld

31. juli 2010

charlottekri

mit begyndte faktisk først i 2. trimester og havde det så periodevis resten af grsviditeten...

Anmeld

31. juli 2010

MetteMTH

Dk_lady skriver:

Hej med jer derude..

Jeg er bare nysgerrig..

Du skal bare være glad for du ikke har fået det endnu Jeg følte i hvert fald jeg var ved at dø, da jeg fik det. Jeg var omkring 3-4 uger henne da jeg fik så det var mega tidligt.

Mvh. Mette

Anmeld

31. juli 2010

Thildesmor

Dk_lady skriver:

Hej med jer derude..

Jeg er bare nysgerrig..

Jeg havde SLET ikke kvalme da jeg ventede min datter, så det er ikke alle der kommer ind i den cirkel

for at du også helt kan undgå det.

Anmeld

31. juli 2010

Low

Jeg fik slet ikke kvalme 

Anmeld

31. juli 2010

AnneBJ

Min kvalme startede ca. da jeg var 3+4 eller noget i den stil. Nu er jeg 6+3 og har det ikke på nogen måde bedre endnu...

Håber for dig at du slipper!!

Anmeld

31. juli 2010

Sillebob

Jeg fik kvalme da jeg var ca 8 uger henne - da kom det da ogsaa med fuld udrykning  Og saa aftog det faktisk igen lige praecis ved uge 12.

Haaber du bliver een af de heldige som slipper for kvalme  Og stort tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.