Må jeg se det første sæt tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.052 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Trolde_mor

Nu er det jo snart tid til at købe lillemandens første sæt tøj..

Her har vi valgt at det skal være min kæreste der køber det første sæt han skal have på

Så tøser - kom med lidt inspiration til manden - hvis os et billede af det første sæt tøj jeres små vidundere havde på

Vi glæder os til at se billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Ida.

Har ikke lige billeder af Annika i hendes første sæt tøj - men her er Lina i det sæt, hun havde på hjem fra sygehuset

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2010

Maddox

Filippa i det tøj hun havde på hjem fra sygehuset (vi kendte ikke kønnet før fødslen, derfor helt neutralt)

<br/><a href="http://i28.tinypic.com/3028mrb.jpg" mce_href="http://i28.tinypic.com/3028mrb.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

Og Silas i det tøj han havde på hjem

Anmeld

30. juli 2010

JustAnotherName

Her er vores første-fødte i hendes "hjem fra sygehuset" -tøj.....
Der var hue (med ører), hættetrøje (ligger ved siden af hende) og futter til også.

Det var sådan et vapset og lækker-blødt sæt, som vi købte i Kvickly 

Anmeld

31. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Billed 1 og 2 er det første sæt af hendes eget tøj hun har på. Hun fik det på efter at have været i bad oppe på sygehuset. En lyserød dragt som jeg havde lagt klar hjemme, til hvis det blev en pige.
Billed 3 er det første sæt tøj jeg selv købte efter jeg havde født hende. Nu kunne jeg shoppe løs i pigetøj, vidste ikke hvad køn jeg ventede, og havde fået en masse tøj, derfor havde jeg ikke selv købt så meget.
Og det sidste billede er fra den dag Vi skulle hjem(Astrid og mig). Bukserne er arvet, og blusen havde min mor købt dagen før i BabySam (stolt mormor) hehe.

Anmeld

31. juli 2010

Lullaby

Yazmins

Anmeld

31. juli 2010

linemus

Billed 1+2 er Sebastian, der er på vej hjem i sit første sæt tøj strikket af bedstemor.
Billed 3+4 er Nanna i sit første sæt tøj, hvor trøjen er den samme som Sebastian havde på. Signe var selvfølgelig klædt magen til, og bedstemor havde strikket en trøje mere.
Billed 5 er Sofie der bliver klædt på til at komme hjem. Hun fik også Sebastians trøje på, inden hun skulle ud

Anmeld

31. juli 2010

MetteT

Det første billede er det første af hendes eget tøj hun havde på, på sygehuset.. En natdragt fra mormoren..

Det andet billede er det sæt hun havde på, på vej hjem fra sygehuset.. Et sæt min mand og jeg købte til hende da vi havde været til MD scanning og fået kønnet at vide.. (beklager det dårlige billede, men det er desværre for lidt vi har fået taget fra den dag)

Anmeld

31. juli 2010

NinaNymannMadsen

det er en grøn body til min lille pige. det var det eneste vi havde i st 50 med på hospitalet. har desværre ikke nogen billeder af det sæt hun kom hjem i da hun fik det af da vi kom hjem da det var så varmt men har et af det hun havde på da vi var kommet hjem

det er også en body.

hun er født om sommeren, så det meste af tiden havde hun kun body eller kun ble på.

det første billed er fra hospitalet.

det andet er vi kommet hjem.

Anmeld

3. august 2010

Trolde_mor

Har ikke været så meget på baby siden, så har ikke lige fået skrevet en reaktion til alle de skønne billeder

Det er virkelig nogle dejlige billeder af jeres små i deres første sæt tøj, det er lækkert med lidt inspiration, og sjovt at se hvad andre har i tankerne omkring krav til det første sæt tøj

Håber der er flere der vil byde ind med billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.