Rømer baby safe autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.064 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

kristinards

Hey.

Aner intet om autostole, eller biler for den sags skyld, så kan i lige hjælpe mig med denne her?

Jeg har set sådan en Rømer babysafe 0-13 kg., nogen gange er der sån en "base" med...

Hvad er den til og er den nødvendig?

Eller er det afhængigt af bilen?

Er det ekstra tilbehør eller noget der altid er med?

Håber nogen kan forklare mig det...

-Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

GUSO

Hej.. Basen er ekstra tilbehør og kan fåes både til sele montering og til isofix(som er de i fleste nyere biler).. den er ikke nødvendig men det bliver meget nemmere at tage autostolen ind og ud af bilen da den så bare skal klikkes i basen(som skal fastmonteres i bilen) vi har en selebase til vores römer baby safe og vi er rigtig glade for den.. Gider ikke stå og rode rundt med selen hver gang vi skal ud og køre

Lige til en orientering så kan Römer Baby safe købes i tyskland med STORE besparelser.. vi købte vores i foråret og gav ca. halv pris i forhold til Babysam...
Hilsen Camilla

Anmeld

30. juli 2010

kristinards

GUSO skriver:

Hej.. Basen er ekstra tilbehør og kan fåes både til sele montering og til isofix(som er de i fleste nyere biler).. den er ikke nødvendig men det bliver meget nemmere at tage autostolen ind og ud af bilen da den så bare skal klikkes i basen(som skal fastmonteres i bilen) vi har en selebase til vores römer baby safe og vi er rigtig glade for den.. Gider ikke stå og rode rundt med selen hver gang vi skal ud og køre

Lige til en orientering så kan Römer Baby safe købes i tyskland med STORE besparelser.. vi købte vores i foråret og gav ca. halv pris i forhold til Babysam...
Hilsen Camilla

Ok, tak.

Kan den ikk sættes i uden basen?

Jeg har ikke selv bil, så det er til når vi ska køre med min mor eller bror, så den ska være til at skifte mellem to biler, er den så smart at ha eller?

Anmeld

30. juli 2010

GUSO

Ok, tak.

Kan den ikk sættes i uden basen?

Jeg har ikke selv bil, så det er til når vi ska køre med min mor eller bror, så den ska være til at skifte mellem to biler, er den så smart at ha eller?

Hej..

Jo den kan sagtens monteres med bilens sele..

Og det er også for besværligt hvis du skal hen og montere basen hver gang før du skal ud og køre, så helt afgjort hvis man ikke har bil selv er det ikke smart med en base.. min mening...

Anmeld

31. juli 2010

kristinards

GUSO skriver:

Hej..

Jo den kan sagtens monteres med bilens sele..

Og det er også for besværligt hvis du skal hen og montere basen hver gang før du skal ud og køre, så helt afgjort hvis man ikke har bil selv er det ikke smart med en base.. min mening...

Ok, så uden base er smartest til  mig?

Men ellers er det en god stol?

Er det ok at købe sån noget brugt?

Anmeld

31. juli 2010

GUSO

Ja altså jeg syntes det ville være udemærket uden base der er jo stadig den samme stol og kan ikke lige se det smarte i en base hvis den alligevel ikke skal stå fast i én bil... Mht at købe brugt syntes jeg ikke det er noget problem så længe stolen er hel og ikke har været i et uheld..

Anmeld

31. juli 2010

kristinards

GUSO skriver:

Ja altså jeg syntes det ville være udemærket uden base der er jo stadig den samme stol og kan ikke lige se det smarte i en base hvis den alligevel ikke skal stå fast i én bil... Mht at købe brugt syntes jeg ikke det er noget problem så længe stolen er hel og ikke har været i et uheld..

Ok super.

Min veninde vil nemlig sælge hendes.

For 500,- ved ikk om det er en ok pris eller?

Men den ved jeg da ikk har har været i et uheld  

Anmeld

31. juli 2010

netdaddy

kristinards skriver:

Ok super.

Min veninde vil nemlig sælge hendes.

For 500,- ved ikk om det er en ok pris eller?

Men den ved jeg da ikk har har været i et uheld  

500 er en fin pris for Römer Babysafe autostol hvis den ingen skader har og ikke har været involveret i et uheld.

Vi gav selv 1399,- for vores fra ny af i BabySam.

Nu har vi en Römer Safefix Plus (den med isofix) som vi købte på en tysk hjemmeside til 2100,- kr. inkl forsendelse, hvilket er 1300,- kr. sparet ift. hos BabySam.

Kan klart anbefale Römers autostole.

Vi mangler kun isofix-basen til baby-autostolen, men den køber vi inden for den næste måned da vi snart får en lille ny.

Anmeld

31. juli 2010

kristinards

netdaddy skriver:

500 er en fin pris for Römer Babysafe autostol hvis den ingen skader har og ikke har været involveret i et uheld.

Vi gav selv 1399,- for vores fra ny af i BabySam.

Nu har vi en Römer Safefix Plus (den med isofix) som vi købte på en tysk hjemmeside til 2100,- kr. inkl forsendelse, hvilket er 1300,- kr. sparet ift. hos BabySam.

Kan klart anbefale Römers autostole.

Vi mangler kun isofix-basen til baby-autostolen, men den køber vi inden for den næste måned da vi snart får en lille ny.

Ok jamen så sir jeg tak.

Så tror jeg da jeg vil slå til der.  

Anmeld

31. juli 2010

*A*

GUSO skriver:

Hilsen Camilla

Hej,

Hvor i Tyskland har du købt autostolen? Har du evt. et link til en hjemmeside?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.