Juno seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.786 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa...
Jeg har en datter på 16 mdr som sover rigtig godt i sin tremme seng. Jeg er dog så småt begyndt at tænke videre og er faldet for en juno seng (lille per seng) Men hvor lang tid kan de egentlig sove i den. Regner med Astrid nok skal sove i den fra omkring 2 års alderen. Men er det så for sendt med sådan en?? Hjælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Pige2009

Laura og hendes "kusine" har en. Kusinen er lige fyldt 2 år og hun sover stadig i den uden forlængeren. Jeg sov selv i min til jeg var 5 år, og jeg kunne godt have sovet i den længere, så jeg tror ikke Astrid er for stor til den tid

K.h. Linda

Anmeld

30. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Laura og hendes "kusine" har en. Kusinen er lige fyldt 2 år og hun sover stadig i den uden forlængeren. Jeg sov selv i min til jeg var 5 år, og jeg kunne godt have sovet i den længere, så jeg tror ikke Astrid er for stor til den tid

K.h. Linda

Hmm, skal vidst virkelig overveje sådan en seng.. Synes den er total cool, men er lidt bange for det vil virke for meget som en babyseng..

Anmeld

30. juli 2010

Pige2009

LouiseVous skriver:

Hmm, skal vidst virkelig overveje sådan en seng.. Synes den er total cool, men er lidt bange for det vil virke for meget som en babyseng..

Synes jeg absolut ikke. Siderne med tremmerne kan jo tages af, når sengen skal slåes ud

Anmeld

30. juli 2010

isimaven

jeg siger go for it
her sover Silja på 6 1/2 stadig i sin!! Og jeg regner med at hun kan ligge der et år endnu! Så det er da slet ikke for sent
knus herfra

Anmeld

30. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

isimaven skriver:

jeg siger go for it
her sover Silja på 6 1/2 stadig i sin!! Og jeg regner med at hun kan ligge der et år endnu! Så det er da slet ikke for sent
knus herfra

Fedt... HAr fundet en forhåbentlig billig en. Der står den trænger til en kærlig hånd, og så tænkte jeg- at det ku jeg lige klare
Men så var det jeg kom til at tænke på det med baby og sådan. Men nu tror jeg dælme at jeg slår til. Hvis jeg lige kan finde ne tømmer der ved hvordan man fylder et hul i træet op..

Anmeld

30. juli 2010

isimaven

LouiseVous skriver:

Fedt... HAr fundet en forhåbentlig billig en. Der står den trænger til en kærlig hånd, og så tænkte jeg- at det ku jeg lige klare
Men så var det jeg kom til at tænke på det med baby og sådan. Men nu tror jeg dælme at jeg slår til. Hvis jeg lige kan finde ne tømmer der ved hvordan man fylder et hul i træet op..

Cool det lyder som om de reparationer er til at overkomme

Anmeld

30. juli 2010

SpunkenJo

LouiseVous skriver:

Hejsa...
Jeg har en datter på 16 mdr som sover rigtig godt i sin tremme seng. Jeg er dog så småt begyndt at tænke videre og er faldet for en juno seng (lille per seng) Men hvor lang tid kan de egentlig sove i den. Regner med Astrid nok skal sove i den fra omkring 2 års alderen. Men er det så for sendt med sådan en?? Hjælp..

Carl har sovet i sin fra han var 5 måneder.

Jeg regner stærkt med det er en seng der skal vare til han blir 7-8 år. Jeg forestiller mig, St han til den tid får en størrelse voksen seng af en eller anden art, som vil passe godt til en dreng som går i 2. Klasse ca.

Den næste (forhåbentlig) finder vi også råd til en sådan til. For jeg syns godt nok de er meget dyre de senge!!!! 4800 + 1100 for en madras.... Det er jo vanvittigt!!

Men få da trunten over i sådan en med det samme

Anmeld

31. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

isimaven skriver:

Cool det lyder som om de reparationer er til at overkomme

nemlig. Når hullet er lappet er det bare en omgang hvid maling. Så burde den da være så go' som ny. Og hvis nu jeg ku få den til ca 200-400,- (Der skal jo tages hensyn til den stand- og den ser ikke godt ud) så har jeg jo heller ikke tabt de vilde penge på den ...

Anmeld

31. juli 2010

BetonSlotsPrinsesserne

SpunkenJo skriver:

Carl har sovet i sin fra han var 5 måneder.

Jeg regner stærkt med det er en seng der skal vare til han blir 7-8 år. Jeg forestiller mig, St han til den tid får en størrelse voksen seng af en eller anden art, som vil passe godt til en dreng som går i 2. Klasse ca.

Den næste (forhåbentlig) finder vi også råd til en sådan til. For jeg syns godt nok de er meget dyre de senge!!!! 4800 + 1100 for en madras.... Det er jo vanvittigt!!

Men få da trunten over i sådan en med det samme

Jeg må sige, I er godt nok ved at få mig overtalt til det. Det lyder som en seng man overhovedet ikke kan leve uden. Og så synes jeg faktisk selv det ret sejt med sådan en LillePer seng;b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.